Η νέα μηχανή κράτησης δωματίων της γνωστής διαδικτυακής υπηρεσίας Twitter, ονομάζεται Inoqo και απευθύνεται σε όσους ψάχνουν άμεσα δωμάτιο σε ειδική προσφορά για 48 ώρες σε διάφορα μέρη του κόσμου.


twittorsphere_biggerΟι χρήστες μπορούν να επιλέξουν την πόλη που θα επισκεφθούν και να δουν τις ευκαιρίες τελευταίας στιγμής, ή ακόμη και να επιλέξουν να ενημερώνονται μέσω e-mail. Από την πλευρά των ξενοδόχων, η υπηρεσία είναι ένας τρόπος για να δώσουν δωμάτια που δε θα μπορούσαν να διαθέσουν διαφορετικά, έστω και σε χαμηλές τιμές.


Οι υπηρεσίες του Inoqo είναι μέρος μιας τάσης που διαμορφώνεται από την πλευρά των ταξιδιωτικών πρακτόρων και ξενοδοχείων σε σχέση με το Twitter. Το Travelodge πρόσφατα έγινε το πρώτο ξενοδοχείο με προσφορές στο Twitter, ενώ και η αλυσίδα ξενοδοχείων Marriott έχει λογαριασμό επικοινωνίας με χρήστες στην υπηρεσία. «Το Twitter είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο», δήλωσε ο Βρέτον Πάτερ, ιδρυτής του Inoqo. «Πιστεύω ότι ένας αυξανόμενος αριθμός ξενοδοχείων ψάχνουν τρόπους εμπορευματοποίησης της υπηρεσίας όπως κάνουμε εμείς».


Προς το παρόν, το Inoqo θεωρείται πολύ μικρό στην αγορά σε σχέση με sites όπως το Laterooms.com, διαθέτει μόνο 45 ξενοδοχεία και οι προσφορές του δεν είναι αυτό που θα έλεγε κάποιος «ελκυστικές». Ωστόσο, προβλέπει ραγδαία ανάπτυξης και υπόσχεται χιλιάδες ξενοδοχεία σε εκατοντάδες πόλεις μέσα σε ένα χρόνο από σήμερα. Το όφελος χρήσης του Twitter είναι ότι οι προσφορές ανανεώνονται σε πραγματικό χρόνο, που ελαχιστοποιεί την πιθανότητα να έχουν ήδη κλείσει την ώρα που ο χρήστης τις δει.


«Η πρόκληση είναι ότι οι περισσότεροι χρήστες πηγαίνουν στις μηχανές αναζήτησης για να ψάξουν προσφορές και να συγκρίνουν τιμές, προτού πάνε στο Twitter», εξηγεί ο Ματ Ίλστον, διευθυντής εταιρείας που κατασκευάζει ταξιδιωτικά websites. «Είναι όμως σχετικά εύκολο για τις ξενοδοχειακές υπηρεσίες να χρησιμοποιήσουν το Twitter, ειδικά για να προωθήσουν προσφορές της τελευταίας στιγμής».