Το Vodafone Business παρουσιάζει μία νέα γενιά υπηρεσιών για τις επιχειρήσεις που υπόσχονται όχι μόνο την ψηφιοποίηση της καθημερινής διαχείρισης των εγκαταστάσεών τους και τη σημαντική ενεργειακή εξοικονόμηση μέσα από το Internet of Things στην εποχή του ESG, αλλά και την αυτοματοποίηση της επικοινωνίας τους με τους πελάτες.

Πρόκειται για το χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών Facility Management και τη νέα υπηρεσία Digital Signage, αντίστοιχα, που δίνουν σε όλες επιχειρήσεις σημαντικές πληροφορίες για την καλύτερη διαχείριση και λειτουργία τους, μέσα από σύγχρονα τεχνολογικά μέσα.

Το χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών Facility Management περιλαμβάνει τρεις επιμέρους λύσεις: 

  • Energy Management για την παρακολούθηση της κατανάλωσης ενέργειας σε πραγματικό χρόνο.
  • Eco Quality Management η οποία προσφέρει την παρακολούθηση επιπλέον περιβαλλοντικών παραγόντων, όπως διοξείδιο του άνθρακα κτλ., δηλαδή συντελεστών απαραίτητων για την εποχή του ESG και της βιώσιμης ανάπτυξης των επιχειρήσεων. 
  • Desk Booking που δίνει πρόσβαση στην αυτοματοποιημένη διαχείριση και παρακολούθηση της διαθεσιμότητας θέσεων στον εργασιακό χώρο, μία λύση που είναι κατάλληλη στο πλαίσιο της προστασίας των εργαζομένων από την πανδημία και του υβριδικού μοντέλου εργασίας. 

Ειδικότερα, η υπηρεσία Vodafone Energy Management προσφέρει την παρακολούθηση της κατανάλωσης ενέργειας σε πραγματικό χρόνο, συλλέγοντας στοιχεία και αναλύοντας δεδομένα με χρήση πιστοποιημένων μετρητών ενέργειας (MID) που εγκαθίστανται στους ηλεκτρολογικούς πίνακες της επιχείρησης. Και καθιστά εφικτή την εξοικονόμηση ενέργειας και τη μείωση των λειτουργικών εξόδων επιχείρησης, αλλά και τον υπολογισμό της μελλοντικής κατανάλωσής της. 

Ενώ η υπηρεσία Vodafone Eco Quality Management επιτρέπει την παρακολούθηση επιπλέον περιβαλλοντικών παραγόντων, όπως εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2), θερμοκρασία, υγρασία, φωτεινότητα, κίνηση, επίπεδα ήχου, διαρροή νερού, με «έξυπνο» τρόπο που βοηθά την επιχείρηση να βελτιώσει τις περιβαλλοντικές της επιδόσεις, να προλάβει τυχόν υπερβάσεις ορίων και να κατανοήσει καλύτερα τις επιπτώσεις τους στη λειτουργία της επιχείρησης, προσφέροντας καλύτερες συνθήκες στο προσωπικό της. 

Επίσης, με την υπηρεσία Vodafone Desk booking, οι επιχειρήσεις μπορούν να διαχειρίζονται και να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο τη διαθεσιμότητα των θέσεων στους χώρους εργασίας τους, έχοντας πρόσβαση σε σχετικά στατιστικά δεδομένα και με εύκολη διαχείριση και οργάνωση των διαθέσιμων θέσεων μέσω της πλατφόρμας. 

Επίσης, το Vodafone Business παρουσιάζει τη νέα υπηρεσία Digital Signage, η οποία δίνει τη δυνατότητα σε όλες τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται από απόσταση το διαφημιστικό ή ενημερωτικό περιεχόμενο (video ή φωτογραφίες) που επιθυμούν να προβάλλεται στις οθόνες τους. Πολύ εύκολη στη χρήση και με πολλαπλές δυνατότητες, επιτρέπει στον χρήστη να ανεβάσει το περιεχόμενο που επιθυμεί και να διαχειριστεί όλες τις συνδεδεμένες συσκευές σε οποιονδήποτε χώρο και εάν αυτές βρίσκονται, αποτελώντας δηλαδή ένα εξαιρετικό εργαλείο πληροφόρησης και μάρκετινγκ. 

Με αφορμή τη διάθεση των νέων αυτών υπηρεσιών, η Εμπορική Διευθύντρια Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων του Vodafone Business, Ελίνα Σβύρου δήλωσε: «Οι σύγχρονες τεχνολογίες που προσφέρουμε στους πελάτες μας δεν υπόσχονται μόνο μεγαλύτερη ανταγωνιστικότητα, περιορισμό του κόστους και βελτιωμένη λειτουργία, αλλά και αποτελούν τα μέσα για ένα πιο βιώσιμο επιχειρείν που θα σέβεται το περιβάλλον και θα κάνει τις επιχειρήσεις πιο “πράσινες”. Οι ελληνικές επιχειρήσεις εισέρχονται στην εποχή του ESG και της βιώσιμης ανάπτυξης, δηλαδή παράγοντες που επηρεάζουν όσο ποτέ άλλοτε τη θέση τους στην αγορά, δεδομένου ότι σε όλο τον κόσμο οι καταναλωτές στρέφονται δυναμικά προς τις εμπορικές μάρκες που επιχειρούν υπεύθυνα. Έτσι, με το χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών Facility Management και την υπηρεσία Digital Signage πιστεύουμε ότι προσφέρουμε στις επιχειρήσεις της Ελλάδας το όχημα για να κάνουν τη διαφορά στην αγορά».