Μέσω του site της Tellas και ενός εύχρηστου νέου εργαλείου online εξυπηρέτησης, μπορούν πλέον οι συνδρομητές Tellas να βλέπουν άμεσα και αξιόπιστα βασικές πληροφορίες για τη σύνδεσή τους.


homepage1Εισάγοντας απλώς το ΑΦΜ τους και τον τηλεφωνικό αριθμό τους στην ειδική εφαρμογή που βρίσκεται στην πρώτη σελίδα του www.tellas.gr, οι συνδρομητές των υπηρεσιών Τellas Double Play και Τellas Telephony μπορούν οποιαδήποτε στιγμή, να ελέγξουν το στάδιο στο οποίο βρίσκεται:


– η αίτηση ενεργοποίησης τους ή
– το αίτημα τεχνικού ελέγχου της γραμμής/σύνδεσής τους


Αίτηση Ενεργοποίησης:
Η κατάσταση των αιτήσεων ενημερώνεται σε ημερήσια βάση από την εφαρμογή wCRM σε συνδυασμό με το Siebel CRM σύστημα της Tellas, εξασφαλίζοντας την έγκαιρη και σωστή ενημέρωση του συνδρομητή για την πορεία της αίτησής του.


Αίτημα Τεχνικού Ελέγχου:
Ο συνδρομητής μπορεί να ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο για τις ενέργειες που πραγματοποιούνται έως και την ολοκλήρωση της επίλυσης του αιτήματός του. Η πορεία των τεχνικών αιτημάτων των συνδρομητών ενημερώνεται σε ημερήσια βάση από το σύστημα διαχείρισης τεχνικών θεμάτων της Tellas.


Η ανάπτυξη της συγκεκριμένης web εφαρμογής εντάσσεται στο πλαίσιο της ενοποίησης και αναβάθμισης των συστημάτων και των διαδικασιών εξυπηρέτησης των συνδρομητών της Τellas αξιοποιώντας την πολύχρονη εμπειρία της WIND στον τομέα αυτό. Σημειώνεται ότι πρόσφατα στο τμήμα Εξυπηρέτησης συνδρομητών Tellas, δημιουργήθηκαν νέες οργανωτικές δομές και ενσωματώθηκαν νέα εργαλεία με αποτέλεσμα τη μέγιστη αυτοματοποίηση των διαδικασιών, της παρακολούθησης της πορείας των αιτήσεων συνδρομής αλλά και κάθε αιτήματος πελάτη.