Δύο από τους παραγωγούς του World of Warcraft, οι Φρανκ Πίρς και Άλεν Μπράκ, έδωσαν στη δημοσιότητα στοιχεία για το διάσημο MMO της Blizzard, στο πλαίσιο της Games Developers Conference.


world_of_warcraft_89Αναφέρθηκαν επίσης στο παιχνίδι που η Blizzard ανέπτυσσε πολύ καιρό πριν επικεντρωθεί στην αγορά των Massive Multiplayer Online παιχνιδιών, που τελικά ακυρώθηκε γιατί η εταιρεία δεν αισθανόταν ότι ήταν αυτό που πραγματικά ήθελε να φτιάξει.


Τα δύο στελέχη αποκάλυψαν ότι το Warcraft τρέχει σε 20.000 συστήματα υπολογιστών, χρησιμοποιώντας 1,3 petabytes αποθηκευτικού χώρου, και 75.000 πυρήνες επεξεργαστών, ενώ χρειάζονται 4.600 άνθρωποι, για να εξασφαλίσουν την απρόσκοπτη λειτουργία και ύπαρξη του Azeroth, της Kalimdor και των άλλων περιοχών του κόσμου της Blizzard.


Επιπλέον, το παιχνίδι περιέχει 5,5 εκατομμύρια γραμμές κώδικα, δύο εκατομμύρια λέξεις κειμένου, 1,5 εκατομμύριο αντικέμενα, 70.000 ξόρκια, 40.000 χαρακτήρες που ελέγχονται από το παιχνίδι (NPC) και 7.650 διαθέσιμες αποστολές για τους παίχτες. Μέχρι σήμερα, το προσωπικό της Blizzard έχει εντοπίσει και διορθώσει 180.000 bugs του παιχνιδιού.


Ο Πίρς ανέφερε επίσης ότι η Blizzard καταγράφει ζημιές στις εκδηλώσεις BlizzCon που διοργανώνει κάθε χρόνο, παρά την πώληση 20.000 εισιστηρίων προς 100 δολάρια το καθένα και τις καθόλου ευκαταφρόνητες χορηγίες και τηλεοπτικά δικαιώματα. «Είναι όμως μια πολύ καλή ευκαιρία για marketing και αυτός είναι ο βασικός λόγος που το κάνουμε», δήλωσε.


Ενδιαφέρον είχε και η παρουσίαση της δομής του δημιουργικού τμήματος της Blizzard. Το Warcraft διαθέτει τρεις κορυφαίες βαθμίδες διοίκησης: Τον Πίρς, που είναι και παραγωγός στην κορυφή, τον Μπράκ και τον επικεφαλής designer Τομ Τσίλτον ακριβώς από κάτω και οκτώ managers κάτω από αυτούς. Συνολικά, υπάρχουν 30 διαφορετικά τμήματα που είναι δομημένα με βάση τις δεξιότητες των εργαζομένων. Ωστόσο, το παιχνίδι έχει μόλις δέκα άτομα που εργάζονται στην παραγωγή και θεωρούνται προσωπικό υποστήριξης.