Δύο από τις μεγαλύτερες εταιρείες παρακολούθησης της κυκλοφορίας στο Ίντερνετ, ανακοίνωσαν ότι ενώνουν πλέον τις δυνάμεις τους για την αποτελεσματική μέτρηση των ψηφιακών κοινών.


comp_womanΗ συνεργασία αφορά τις comScore και Omiture, η δεύτερη εκ των οποίων συμφώνησε την περασμένη εβδομάδα στην πρόταση εξαγοράς της από την Adobe έναντι 1,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων.


Οι δύο εταιρείες θα ανακοινώσουν σύντομα τη δημιουργία και χρήση ενός ενοποιημένου συστήματος μέτρησης της επισκεψιμότητας των ιστοσελίδων και της κυκλοφορίας στο Web. Αυτό θα συνδυάζει τη μέθοδο ανάλυσης της κυκλοφορίας όπως αποτυπώνεται στους servers της Omniture, με τους υπολογισμούς της comScore που προκύπτουν από πάνελ χρηστών που δημιουργούνται για την ανάλυση των τάσεων στην επισκεψιμότητα.


Με αυτό τον τρόπο, αναφέρουν οι δύο εταιρείες, τα websites θα έχουν μία πηγή μέτρησης της επισκεψιμότητας, της συχνότητας και άλλων στατιστικών στοιχείων.