Η HP Inc. ανακοινώσε την HP xRServices που υποστηρίζεται από το Microsoft Hololens 2, την τελευταία καινοτομία για την επόμενη γενιά εκτυπωτών.

Συνεχίζοντας να επενδύει στην καινοτομία και να υποστηρίζει πελάτες σε έναν όλο και πιο εικονικό πραγματικό κόσμο, η συνεργασία μεταξύ των HP xRServices και του Microsoft Hololens 2, θα δημιουργήσει έναν συνδυασμό εικονικού-πραγματικού κόσμου στον οποίο οι πελάτες μπορούν να συνδεθούν με μηχανικούς HP σε κλάσματα δευτερολέπτου μέσω μικτής πραγματικότητας, συμβουλεύοντας τους για οποιοδήποτε θέμα, σε οποιοδήποτε σημείο της έντυπης παραγωγής τους.

Φορώντας το headset Microsoft Hololens 2 και υποστηριζόμενοι από τη λύση HP xServices, οι χρήστες θα έχουν την αίσθηση ότι είναι σωματικά παρόντες με ένα εικονικό οδηγό να τους καθοδηγεί στη διαδικασία, πράγμα που σημαίνει ότι δεν χάνεται χρόνος σε κλήσεις μεγάλης διάρκειας, οι αναλύσεις είναι γρηγορότερες και ο χρόνος διακοπής λειτουργίας είναι ελάχιστος.

Συμβατή με όλο το υλικό των βιομηχανικών εκτυπωτών HP, οι χρήστες είτε ψηφιακά εγγενείς είτε αρχάριοι, θα μπορούν να εκπαιδεύονται και να προσαρμόζονται γρήγορα στην εκτέλεση εργασιών, καθοδηγούμενοι βήμα-βήμα από τον εικονικό μηχανικό της HP, τις οδηγίες δηλαδή που θα κινούνται με τους υπαλλήλους για να τους κατευθύνουν εύκολα στα μέρη ή τα προβλήματα που πρέπει να λύσουν σε ένα δευτερόλεπτο. Αξιοποιώντας το HP Print OSx, οι διαχειριστές θα δουν ξεκάθαρα πώς να συνδυάζουν τα δεδομένα που δημιουργούνται από την εκτέλεση της εργασίας, με δεδομένα συναλλαγών για να οδηγήσουν στη βελτιστοποίηση και ομαλότερη παραγωγικότητα για το μέλλον.

Επί του παρόντος, στην έκδοση beta του προγράμματος της HP, το οποίο χρησιμοποιείται από επιλεγμένους πελάτες, όχι μόνο η HP xRServices που υποστηρίζεται από το Microsoft Hololens 2 επιλύει προβλήματα γρήγορα, αλλά παρέχει επίσης:

Λιγότερες συναντήσεις πρόσωπο με πρόσωπο ή ταξίδια: το πλήρες σετ εργαλείων on-press παρέχει όλα όσα χρειάζεστε για καθοδήγηση βήμα προς βήμα

  • Περισσότερη υποστήριξη: οι πελάτες έχουν πλέον μια δεύτερη,εικονική καθοδήγηση για να τους βοηθήσει σε τυχόν προβλήματα, θέματα ή συμβουλές για να συνεχίσουν τα πράγματα να λειτουργούν όλο το εικοσιτετράωρο
  • Ταχύτερη ενσωμάτωση: καθοδηγεί τους νέους εργαζόμενους στις διαδικασίες βήμα προς βήμα 

«Η HP έχει ένα ισχυρό ιστορικό επανεφεύρεσης, ωθώντας πάντα τις ανάγκες των πελατών ως βασικό μοχλό για την τεχνολογική πρόοδο. Οι λύσεις μικτής πραγματικότητας της Microsoft προσφέρουν έναν απτό μηχανισμό που συμβάλλει στην προώθηση του μεταβαλλόμενου τοπίου της ανθρώπινης αλληλεπίδρασης. Η HP και η Microsoft που συνεργάστηκαν για την επανεφεύρεση υπηρεσιών ήταν μια ξεκάθαρη φόρμουλα νίκης. Είμαστε βέβαιοι ότι η HP xRServices, το HoloLens2 και οι εφαρμογές Remote Assist της Microsoft θα φέρουν απλότητα και ευκολία στις λειτουργίες υποστήριξης της HP και θα αποτελέσουν καταλύτη για θετικές αλλαγές στην υποστήριξη πελατών σε ολόκληρο τον κλάδο», δήλωσε η Tracy Galloway, Corporate Vice President & COO της Microsoft. 

Ο Haim Levit, Γενικός Διευθυντής της HP Indigo και του WW Industrial Go to Market, δήλωσε «με την εκθετική άνοδο της ψηφιακής εκτύπωσης που τροφοδοτεί τη βιομηχανία, οι πελάτες έχουν λιγότερο χρόνο για κλήσεις εξυπηρέτησης και περισσότερες σειρές παραγωγής να συναντήσουν. Ο τρόπος με τον οποίο παρέχουμε υπηρεσίες σε αυτό το συνεχώς εξελισσόμενο επιχειρηματικό και εργασιακό περιβάλλον αλλάζει γρήγορα και η συνεργασία με τη Microsoft σε αυτό το έργο ήταν μια λύση κοινής λογικής. Επαναπροσδιορίζουμε τις υπηρεσίες για τον κλάδο, παρέχοντας στους πελάτες μας μια λύση που όχι μόνο τους εξοικονομεί χρόνο, αλλά βελτιστοποιεί τις ευκαιρίες εσόδων τους. Συνεχίζουμε να εισάγουμε τις πιο καινοτόμες λύσεις στον κλάδο καθώς ακούμε και συνεργαζόμαστε με τους πελάτες μας αφού οι δικές τους ανάγκες παραγωγής αλλάζουν τόσο στον εικονικό όσο και στον φυσικό κόσμο.»

«Έχοντας επενδύσει σε μια ψηφιακή πρέσα HP Indigo 12K, η Benson Integrated Marketing Solutions με έδρα τις ΗΠΑ ήταν μία από τις ομάδες που δοκίμασαν τη νέα υπηρεσία. «Είμαι τόσο περήφανος που η ομάδα λειτουργιών μας επιλέχθηκε από την HP για αυτήν την έκδοση beta», είπε ο Brian Benson, CEO της Benson Integrated Marketing Solutions. «Είμαστε υπερήφανοι που είμαστε καινοτόμοι και πρώτοι στην αγορά για νέες τεχνολογίες. Αυτό είναι ένα άλλο παράδειγμα της δέσμευσης των ομάδων λειτουργίας μας για να υιοθετήσουν τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες. Αυτό θα απλοποιήσει τη συντήρηση και τις επισκευές που θα ελαχιστοποιήσουν τον χρόνο διακοπής λειτουργίας για τους πελάτες μας.»

Στην Ιαπωνία, η Fujiplus Inc. και η ψηφιακή της πρέσα HP Indigo 12K ήταν μια άλλη εταιρεία που δοκίμασε την HP xRServices που υποστηρίζεται από το Microsoft Hololens. «Η HP xRServices είναι φουτουριστική και επομένως πολύ ελκυστική για εμάς», σχολίασε ο Takeshi Ido, CEO και Πρόεδρος της Fujiplus Inc. «Χάρη στο HoloLens και την απομακρυσμένη υποστήριξη από την HP, είμαστε πλέον σε θέση να φτάσουμε στη βασική αιτία των προβλημάτων πολύ γρήγορα και να τα επιλύσουμε αποτελεσματικά. Βλέπουμε ήδη ότι η χρήση της xRServices για τη συντήρηση και την αντικατάσταση εξαρτημάτων από εμάς τους ίδιους, δίνοντάς μας μεγάλη σιγουριά για την προβλεψιμότητα των εργασιών εκτύπωσης».