Η Xiaomi, μια εταιρεία καταναλωτικών ηλεκτρονικών προιόντων και έξυπνης παραγωγής με έξυπνα κινητά και συσκευές, συνδεδεμένα μέσω μιας πλατφόρμας ΙοΤ που βρίσκεται στον πυρήνα της, ανακοίνωσε τα ενοποιημένα αποτελέσματά της για το τρίμηνο και το εξάμηνο που έληξαν στις 30 Σεπτεμβρίου 2021.

Κατά το Γ’ Τρίμηνο του 2021, τα συνολικά έσοδα της Xiaomi ανήλθαν σε RMB 78.1 δισεκατομμύρια, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 8.2% από έτος σε έτος. Το προσαρμοσμένο καθαρό κέρδος για την ίδια περίοδο ήταν RMB 5.2 εκατομμύρια, δηλαδή αύξηση 25.4% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Επηρεασμένες από το παγκόσμιο μακρο-οικονομικό περιβάλλον, καθώς και από τη γενικότερη στάση της αγοράς προς τον τεχνολογικό τομέα της Κίνας κατά το Γ’ Τρίμηνο, οι μακροπρόθεσμες επενδύσεις της Xiaomi μετρημένες σε αντικειμενικές αξίες μέσω κερδών και ζημιών τής τρέχουσας περιόδου, έχουν προκαλέσει μη πραγματοποιημένες οικονομικές απώλειες, οι οποίες είχαν σημαντικό αντίκτυπο στα καθαρά κέρδη της Xiaomi. Παρόλα αυτά, η κερδοφορία των κεντρικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της Xiaomi διατήρησε σταθερή πορεία ανάπτυξης. Η Εταιρεία εφάρμοσε εξαιρετικά μοντέλα επιχειρηματικότητας, με αποτέλεσμα τόσο τα συνολικά έσοδα, όσο και τα καθαρά κέρδη να διατηρούν σταθερούς ρυθμούς ανάπτυξης. 

Στο μεταξύ, στις 22 Νοεμβρίου 2021, οι ενεργοί χρήστες του MIUI παγκοσμίως ξεπέρασαν τα 500 εκατομμύρια – θέτοντας ένα ακόμη ορόσημο στη στρατηγική “Smartphone x AIoT” της εταιρείας. 

Βασικά σημεία για το Γ’ Τρίμηνο του 2021:

  • Τα συνολικά έσοδα ανήλθαν στα RMB 78,06 δισεκατομμύρια, δηλαδή αύξηση έως και 8,2 από έτος σε έτος.
  • Το μικτό κέρδος ανήλθε σε περίπου RMB 14,29 δισεκατομμύρια, δηλαδή αύξηση έως και 40,6% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
  • Τα καθαρά κέρδη, μη-προσαρμοσμένα βάσει τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρισης (ΔΠΧΠ), ανήλθαν στα RMB 18 δισεκατομμύρια, δηλαδή αύξηση έως και 25,4% έτος-προς-έτος.

Εκπρόσωπος της Xiaomi δήλωσε, “Κατά τη διάρκεια του Γ’ Τριμήνου του 2021, εξακολουθήσαμε να ενισχύουμε την κεντρική στρατηγική μας ’Smartphone × AIoT’  και να επεκτεινόμαστε στην premium αγορά smartphone. Κατακτήσαμε την 1η θέση σε ό,τι αφορά στην αποστολή smartphone σε 11 χώρες και περιοχές. Επίσης, συνεχίσαμε την έρευνα και τις καινοτομίες στους τομείς των προϊόντων και της τεχνολογίας, για να ενισχύσουμε περαιτέρω την ανταγωνιστικότητά μας στην premium αγορά. Τα έσοδά μας από τις υπηρεσίες internet έφτασαν σε νέο ρεκόρ τριμήνου, ενώ παραμένουμε δεσμευμένοι στο να επενδύουμε στην έρευνα και την ανάπτυξη που διακρίνουν την ανταγωνιστικότητα των προϊόντων μας.” Από τις 22 Νοεμβρίου 2021, οι ενεργοί χρήστες του MIUI παγκοσμίως έχουν ξεπεράσει τα 500 εκατομμύρια, θέτοντας ένα ακόμη ορόσημο στη στρατηγική “Smartphone x AIoT” της εταιρείας. 

Αναθεώρηση επιδόσεων τριμήνου

Τα έσοδα των υπηρεσιών Internet φτάνουν σε νέο ρεκόρ τριμήνου

Κατά το Γ’ Τρίμηνο η κερδοφορία της Xiaomi συνέχισε να ενισχύεται, με τα έσοδα των υπηρεσιών internet να φτάνουν τα RMB 7,3 δισεκατομμύρια, σημειώνοντας νέο ρεκόρ περιόδου, το οποίο αντιπροσωπεύει αύξηση 27,1% έτος προς έτος. Το περιθώριο μικτού κέρδους στον συγκεκριμένο τομέα ήταν 73,6%, δηλαδή 3,1 ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερο από την αντίστοιχη περσινή περίοδο. 

Στο μεταξύ, κατά το Γ’ Τρίμηνο, ο αριθμός χρηστών internet της Εταιρείας παγκοσμίως εξακολούθησε να επεκτείνεται με ταχύτητα. Από τις 22 Νοεμβρίου 2021, οι χρήστες MIUI παγκοσμίως έχουν ξεπεράσει για πρώτη φορά τα 500 εκατομμύρια, θέτοντας ένα ακόμη ορόσημο στην παγκόσμια επέκταση της Xiaomi. Τον Σεπτέμβριο του 2021, οι ενεργοί χρήστες του MIUI ανά μήνα αυξήθηκαν κατά 32,0%, έτος-προς-έτος, φτάνοντας τα 485,9 εκατομμύρια. Μεταξύ αυτών συμπεριλαμβάνονται και οι ενεργοί χρήστες του MIUI ανά μήνα στην κινεζική ενδοχώρα, οι οποίοι έφτασαν τα 127,3 εκατομμύρια – δηλαδή, αύξηση 16,4% έτος-προς-έτος. Τον Σεπτέμβριο του 2021, οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες smart TV και του Xiaomi Box παγκοσμίως, σημείωσαν αύξηση πάνω από 33,0% σε σχέση με την περσινή χρονιά. Επιπλέον, στις 30 Σεπτεμβρίου του 2021, ο αριθμός των εγγεγραμμένων στη συνδρομητική τηλεόραση της Εταιρείας ήταν 4,7 εκατομμύρια, δηλαδή, αύξηση 13,5% από έτος σε έτος.

Κατά το Γ’ Τρίμηνο του 2021, τα διαφημιστικά έσοδα της Xiaomi έφτασαν τα RMB 4,8 δισεκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση 44,7%, έτος-προς έτος, χάρη κυρίως στην επέκταση της βάσης των χρηστών, το υψηλότερο ποσοστό χρηστών premium smartphone και τις μεγαλύτερες δυνατότητες εμπορικής αξιοποίησης. Τα έσοδα της εταιρείας από το κλάδο του gaming έφτασαν το RMB 1,0 δισεκατομμύριο, σημειώνοντας αύξηση 25.0% σε σχέση με πέρυσι, χάρη στις ισχυρές επιδόσεις των υψηλής ποιότητας νέων παιχνιδιών και τον υψηλότερο μέσο όρο εσόδων από το gaming ανά χρήστη (“ARPU”), ο οποίος προκύπτει από τα premium και gaming smartphones. Τα έσοδα της Xiaomi από άλλες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας ανήλθαν σε RMB 1,6 δισεκατομμύρια το Γ’ Τρίμηνο. Το Β’ τρίμηνο του 2021, το ψηφιακό κατάστημα Youpin της Xiaomi παρουσίασε μια νέα σειρά, την Life Element, που προσφέρει μια ευρεία γκάμα καθημερινών προϊόντων υψηλής ποιότητας σε ανταγωνιστικές τιμές. Μάλιστα, τον Νοέμβριο του 2021, το Youpin παρουσίασε την υπηρεσία UP που στοχεύει στην καλύτερη εξυπηρέτηση και αγοραστική εμπειρία των χρηστών. 

Το Γ’ Τρίμηνο του 2021, τα έσοδα της Xiaomi από τις υπηρεσίες Internet στο εξωτερικό, αυξήθηκαν κατά 110.0% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, φτάνοντας το RMB 1,5 δισεκατομμύριο, το οποίο αναλογεί στο 19,9% των συνολικών εσόδων από υπηρεσίες internet και αποτελεί επίσης ρεκόρ τριμήνου. Όσο προχωρούμε θα εξακολουθήσουμε να επεκτείνουμε και να εμβαθύνουμε τις συνεργασίες μας με τους επιχειρηματικούς εταίρους της Εταιρείας παγκοσμίως και να διερευνούμε τη δυνατότητα για νέες παροχές υπηρεσιών internet στις υπερπόντιες αγορές.

Η Xiaomi παραμένει δεσμευμένη στο να επενδύει στην έρευνα και ανάπτυξη, γεγονός που ενισχύει την ανταγωνιστικότητα των προϊόντων της. Κατά τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2021, οι αθροιστικές δαπάνες του τομέα έρευνας και ανάπτυξης της Εταιρείας έφτασαν τα RMB 9,3 δισεκατομμύρια, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 51,4%, έτος-προς-έτος. Τον Σεπτέμβριο του 2021, η Xiaomi παρουσίασε τα Xiaomi Smart Glasses με την ειδική οθόνη πληροφοριών και τις διαδραστικές εφαρμογές. Το Νοέμβριο του 2021, η Εταιρεία λάνσαρε τη Loop LiquidCool Technology, η οποία βελτιώνει τη διάχυση της θερμότητας στα έξυπνα κινητά, σε περιπτώσεις βαριάς χρήσης. Στις 30 Σεπτεμβρίου 2021, η ομάδα έρευνας και ανάπτυξης της Xiaomi αριθμούσε 13.919 εργαζόμενους, δηλαδή πάνω από το 44% του συνόλου των εργαζομένων της.

Τα σημαντικά έσοδα από υπερπόντιες αποστολές smartphone δίνουν στην εταιρεία την πρώτη θέση σε 11 χώρες και περιοχές

Κατά το Γ’ Τρίμηνο του 2021, τα έσοδα της Xiaomi από αποστολές σε υπερπόντιες αγορές έφτασαν τα RMB 40,9 δισεκατομμύρια, αναλογώντας στο 52,4% των συνολικών εσόδων. Παρά την παγκόσμια έλλειψη σημαντικών εξαρτημάτων, η Xiaomi ισχυροποίησε τη θέση της στην αγορά, βελτιστοποιώντας τα συστήματα διαχείρισης πόρων της παγκοσμίως  και προσαρμόζοντας τα κανάλια διανομής της στις συνθήκες των τοπικών αγορών. Σύμφωνα με την Canalys, το μερίδιο αγοράς της Xiaomi σε αποστολές smartphone κατά το Γ’ Τρίμηνο, την κατέταξε στην πρώτη θέση σε 11 χώρες και περιοχές, καθώς και στο top 5 των 59 χωρών και περιοχών παγκοσμίως. 

Η Xiaomi συνέχισε να ενδυναμώνει την παρουσία της στις παγκόσμιες αγορές και κατά το τρίτο τρίμηνο. Σύμφωνα με την Canalys, την ίδια περίοδο η Xiaomi ήρθε δεύτερη στην Ευρώπη, με μερίδιο αγοράς στην κατηγορία smartphone 21,55%. Στη Δυτική Ευρώπη η Εταιρεία