Μέσω της εφαρμογής “pop market” σε Google Play και Αpp store, ξεκίνησε αυτήν την εβδομάδα τη λειτουργία της η ελληνική startup pop, μπαίνοντας δυναμικά στον παγκοσμίως αναπτυσσόμενο κλάδο της υπερταχείας παράδοσης προϊόντων μικρής λιανικής.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία υπόσχεται παράδοση σε λιγότερο από 15 λεπτά, χωρίς κατώτατο όριο παραγγελίας και σε τιμές λιανικής, με στόχο τη δημιουργία της βέλτιστης αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών χωρίς κανένα περιορισμό.

H pop έχει συγκεντρώσει έναν κατάλογο χιλιάδων κωδικών, καλύπτοντας έως και 80% των προϊοντων που αναζητά ο σύγχρονος Έλληνας καταναλωτής σε συστηματική βάση. Ανταποκρινόμενη στις τάσεις της αγοράς για μικρότερα καλάθια σε συχνότερα χρονικά διαστήματα, η pop παραδίδει μεγάλη ποικιλία τροφίμων, μαναβικής, σνακ, κάβας και προϊόντων για το σπίτι, από τα πιο γνωστά διεθνή brands, καθώς και από εκλεκτούς Έλληνες παραγωγούς. 

Με στόχο τον πλήρη έλεγχο της εφοδιαστικής αλυσίδας, οι συνιδρυτές της pop, Τάκης Μαλαβέτας και Nick Telecki, επένδυσαν στη δημιουργία ενός end-to-end επιχειρηματικού μοντέλου. Αντίθετα από τις περισσότερες υπηρεσίες παράδοσης, η pop διατηρεί το δικό της απόθεμα προϊόντων, από δικούς της προμηθευτές, σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους αποθήκευσης στην Αθήνα (“dark stores”), διασφαλίζοντας έτσι την υψηλή ποιότητα των προϊόντων της, αλλά και τη γρήγορη παράδοσή τους σε λιγότερο από 15 λεπτά.

Αξίζει να σημειωθεί πως η εταιρεία κατάφερε να εξασφαλίσει τον υψηλότερο γύρο χρηματοδότησης που έχει σηκώσει έως σήμερα ελληνική startup σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης (early stage) από τις Global Founders Capital και 468 Capital με μακρύ ιστορικό επιτυχημένων επενδύσεων στον κλάδο της online παράδοσης παγκοσμίως. Συγκεκριμένα, για τον CEO της εταιρείας, Τάκη Μαλαβέτα, η pop αποτελεί την τρίτη start-up στον κλάδο της online παραγγελίας και παράδοσης προϊόντων σουπερμάρκετ μετά την Home Run και Convibo στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ ο Nick Telecki κατείχε πρόσφατα θέση-κλειδί στην πολυεθνική Delivery Herο, με ηγετικό ρόλο στον κλάδο του γρήγορου εμπορίου παγκοσμίως.  

Με αφετηρία το κέντρο της Αθήνας, η εταιρεία επεκτείνεται γρήγορα στην Αττική με αυξανόμενα dark stores και δικό της αποκλειστικό στόλο διανομέων. Στόχος της pop είναι να επεκταθεί άμεσα στις μεγαλύτερες αγορές της Ελλάδας αλλά και σε γειτονικές χώρες, κάνοντας ένα αποφασιστικό βήμα στο χώρο του γρήγορου εμπορίου διεθνώς.