Η LG Electronics (LG) ως πρωτοπόρος σε όλες τις εξελίξεις της ψηφιακής εποχής έχει αλλάξει ήδη τον τρόπο με τον οποίο αξιοποιεί τα προηγμένα εργαλεία όπως η εικονική πραγματικότητα (VR) και η επαυξημένη πραγματικότητα (AR).

Με το VR να καθιστά δυνατή τη ρεαλιστική προσομοίωση του τρόπου με τον οποίο ένα προϊόν φαίνεται στην πραγματικότητα και μπορεί να το αισθανθεί ο χρήστης, οι σχεδιαστές της LG δημιουργούν εικονικά περιβάλλοντα βασισμένα σε πραγματικούς χώρους διαβίωσης. Έτσι, είναι σε θέση να αξιολογήσουν με ακρίβεια τη δυνατότητα των προϊόντων σε σχέση με την εναρμόνισή τους στον χώρο σε επίπεδο αισθητικής και λειτουργικότητας. 

Στον τομέα της οικιακής ψυχαγωγίας η εταιρεία έχει δημιουργήσει δύο εικονικά νησιά στο δημοφιλές παιχνίδι Animal Crossing: New Horizons της Nintendo Switch, το OLED ISLAND και το LIT ISLAND, όπου οι παίκτες μπορούν να περιηγηθούν και να ανακαλύψουν τις απεριόριστες δυνατότητες των LG OLED τηλεοράσεων μέσα από ένα μαγικό ταξίδι. Συγκεκριμένα, στο LG OLED ISLAND οι επισκέπτες μπορούν να βιώσουν την εμπειρία των OLED τηλεοράσεων, καθώς επισκέπτονται ειδικές ζώνες γεμάτες με LG OLED προϊόντα, όπως για παράδειγμα τη home cinema zone και τη self-lit Gallery. Ακόμη, μπορούν να ψάξουν για τον κρυμμένο θησαυρό, που αποτελείται από 40 πακεταρισμένα δώρα, το καθένα με μια τηλεόραση μέσα. Στο LIT ISLAND, οι παίκτες μπορούν να ανακαλύψουν μια περιοχή για gaming, ένα μουσικό στούντιο, ένα γυμναστήριο, γήπεδα ποδοσφαίρου, μπέιζμπολ και μπάσκετ, όλα εξοπλισμένα με LG OLED TVs. Το νησί προσφέρει κι άλλες διεξόδους για διασκέδαση, όπως κρυμμένα μονοπάτια που προσφέρονται για εξερεύνηση και ευκαιρίες για να κερδίσει ο επισκέπτης διάφορα βραβεία.

Επιπλέον, μέσα στον Ιούλιο, το επαγγελματικό τμήμα Business Solutions της LG Electronics παρουσίασε τη virtual εμπειρία του LG HVAC, έναν νέο, διαδραστικό, διαδικτυακό, εκθεσιακό χώρο που δίνει στους επισκέπτες την ευκαιρία να περιηγηθούν και να μάθουν τα πάντα για το κορυφαίο και διευρυμένο χαρτοφυλάκιο λύσεων HVAC. Βοηθώντας τους καταναλωτές και τους επαγγελματίες να λάβουν τις καλύτερες δυνατές αποφάσεις για την οικογένειά τους ή το πολύτιμο προσωπικό τους, ο διαισθητικός, διαδικτυακός χώρος επιτρέπει την προβολή των τελευταίων λύσεων της εταιρείας σε μια ποικιλία εικονικών περιβαλλόντων και την ανακάλυψη των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων τους, όπως η μεγαλύτερη άνεση, η βελτιωμένη ποιότητα αέρα σε εσωτερικούς χώρους και η απομακρυσμένη διαχείριση. Πρόκειται για έναν ελκυστικό, διαδικτυακό κόμβο πληροφόρησης, που μπορεί να προσφέρει στους επισκέπτες διεξοδική ενημέρωση για τις τελευταίες, αναβαθμισμένες HVAC λύσεις της εταιρείας για διαφορετικά είδη χώρων, βοηθώντας τους να καταλάβουν ποια προϊόντα ταιριάζουν καλύτερα στις συγκεκριμένες ανάγκες τους. Ο εκθεσιακός χώρος υπογραμμίζει, επίσης, τη δέσμευση της LG να διασφαλίσει ένα βιώσιμο μέλλον, τονίζοντας τις καινοτόμες τεχνολογίες της εταιρείας, όπως τον ενεργειακά αποδοτικό R1 Compressor (Συμπιεστή) και την αξιοποίηση του φιλικού προς το περιβάλλον ψυκτικού υγρού R32.

Τέλος, στις αρχές του έτους, στο πλαίσιο της CES 2021, στη συνέντευξη Τύπου της εταιρείας που μεταδόθηκε στο CES 2021 website της LG, η εταιρεία επαναπροσδιόρισε την έννοια του «σπιτιού» με την παρουσίαση προηγμένων προϊόντων και υπηρεσιών, που έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν την καθημερινότητα των καταναλωτών πιο άνετη, ευέλικτη και ευχάριστη. Μέσω του online εκθεσιακού booth οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν τις πιο πρόσφατες καινοτομίες από την άνεση του σπιτιού τους μέσω του φορητού υπολογιστή ή της κινητής συσκευής τους. Επίσης, η LG σύστησε στο κοινό τη Reah Keem, τη virtual συνθέτη και DJ με ανθρώπινη μορφή μέσω της τεχνολογίας deep learning, η οποία τράβηξε τα βλέμματα των συμμετεχόντων και παρουσίασε το νέο ρομπότ LG CLOi που χρησιμοποιεί υπεριώδη ακτινοβολία (UV-C) για να καθαρίσει πολυσύχναστους και συχνής χρήσης χώρους, όπως δωμάτια ξενοδοχείου και εστιατόρια.