Έρευνα για το 5G υλοποίησε η MRB Hellas για λογαριασμό της WIND µε σκοπό να καταγράψει το επίπεδο γνώσης, τον βαθμό αποδοχής και τις προσδοκίες που έχει δημιουργήσει μέχρι τώρα στους καταναλωτές.

Το 5G μπήκε στη ζωή των Ελλήνων µέσα σε ένα πανδηµικό περιβάλλον. Σε µία εποχή που ο Έλληνας καταναλωτής έχει κάνει ένα μεγάλο βήμα στη δική του τεχνολογική αναβάθμιση για να ανταποκριθεί στις νέες συνθήκες. Έχει μετατρέψει το σπίτι σε ένα hub, µε την συνδεσιμότητα της κινητής τηλεφωνίας να έχει δομικό ρόλο.

Η εγκατάσταση υποδομών δικτύου 5G έχει κεντρικό ρόλο για την ανταγωνιστικότητα της χώρας και της Ευρώπης, καθώς αναμένεται ότι θα αποτελέσουν βάση για τον ψηφιακό και τον πράσινο μετασχηματισμό. Όμως τι σκέφτεται ο καταναλωτής; Πόσο τον αφορά το 5G και ποιο εί