Άμεση λύση στη μεγάλη ανάγκη που αντιμετωπίζουν τούτη την εποχή -λόγω της συνεχιζόμενης πανδημίας- τα φυσικά καταστήματα, να αναπτύξουν το ταχύτερο δυνατό το ηλεκτρονικό τους κατάστημα με τον καλύτερο και αποτελεσματικότερο τρόπο, έρχεται να δώσει η νέα πλατφόρμα SAP Upscale Commerce, η οποία λειτουργεί στη λογική του Software-as-a-Service. 

Η καινοτόμος αυτή λύση είναι mobile-first (δηλαδή, δίνει προτεραιότητα στην πρόσβαση του πελάτη από κινητό, καθώς αυξάνεται ραγδαία το ποσοστό των χρηστών που κάνουν αγορές από το κινητό τους), αλλά ταυτόχρονα προσφέρει την ίδια εμπειρία κι από άλλα ψηφιακά κανάλια. Επίσης μπορεί να «στηθεί» μέσα σε λίγες ημέρες χωρίς τη χρήση κώδικα, φιλοξενείται στο cloud και ενσωματώνει τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης προκειμένου να βελτιώσει ακόμα περισσότερο την εμπειρία του υποψήφιου αγοραστή. Η SAP διοργανώνει την Τρίτη 9 Μαρτίου, στις 16:00 ένα άκρως διαφωτιστικό 45λεπτο webinar σχετικά με τη λύση αυτή. 

Οι παρουσιαστές του, ο Δημήτρης Σύρμος, Senior Presales Specialist, SAP και ο Petr Opichal, Director Presales SAP Customer Experience, EMEA South, θα παρουσιάσουν σ’ αυτό το webinar τις δυνατότητες της λύσης SAP Upscale Commerce, που εύκολα και μέσα σε λίγες ημέρες μπορεί να αλλάξει τη σχέση ενός εμπόρου με το ηλεκτρονικό επιχειρείν και τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει τους πελάτες του, ιδιαίτερα στους χώρους της λιανικής, των καταναλωτικών αγαθών και των άμεσων πωλήσεων. 

Πλούσιες δυνατότητες, χωρίς συμβιβασμούς

Εκτός από το ευρύτατο περιεχόμενο που μπορεί να διαχειριστεί, η πλατφόρμα διευκολύνει την παρουσίαση νέων προϊόντων στην αγορά, με εντυπωσιακό τρόπο και χρήση pop-up stores, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με πρωτότυπες εφαρμογές για κινητά και, επίσης, επιτρέπει την προσθήκη in-store kiosks, χάρη στα οποία ηλεκτρονικές και φυσικές πωλήσεις συνδυάζονται σε μια ολοκληρωμένη πολυκαναλική αγοραστική εμπειρία. Όλα αυτά συνδυάζονται με ειδική παραμετροποίηση, ώστε οι χρήστες κινητών (δηλαδή, όλοι μας) να απολαμβάνουν τις αγορές τους χωρίς συμβιβασμούς, κάτι που βεβαίως ισχύει και για όσους προτιμούν να κάνουν τις αγορές τους από tablet, laptop ή desktop.

Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του SAP Upscale Commerce, η ενσωμάτωση στην πλατφόρμα στοιχείων Τεχνητής Νοημοσύνης που, σε συνδυασμό με ψηφιακές τεχνολογίες διαχείρισης των διάφορων κατηγοριών περιεχομένου, της επιτρέπουν να αναγνωρίζει τι αυξάνει τις πωλήσεις και τα κέρδη στις ηλεκτρονικές πωλήσεις. Το «mobigram», δηλαδή η «προσωπική βιτρίνα» που με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης δημιουργείται για κάθε πελάτη, μπορεί να μεταβάλλεται δυναμικά ανά περίπτωση, αναβαθμίζοντας με μοναδικό τρόπο την αγοραστική εμπειρία, με όλες τις θετικές επιπτώσεις που μπορεί να έχει αυτό στα έσοδα και τα κέρδη της επιχείρησης ή του προμηθευτή.     

Πολλές δυνατότητες επιλογής

Η πλατφόρμα έχει «κτιστεί» με τη χρήση τεχνολογιών cloud-native, σε αρχιτεκτονική micro-services, προσφέροντας μεγάλη ευελιξία για ανάπτυξη σε οποιοδήποτε περιβάλλον. Για παράδειγμα, το SAP Upscale Commerce μπορεί να λειτουργήσει είτε αυτόνομα είτε συμπληρωματικά στην υφιστάμενη λύση ηλεκτρονικού εμπορίου, πχ. συνδυαστικά με το SAP Commerce Cloud. Επίσης, μπορεί να λειτουργήσει είτε με το δικό της, ενσωματωμένο σύστημα διαχείρισης, είτε με κάποιο άλλο, υφιστάμενο. Τέλος, με τη χρήση εργαλείων drag-and-drop, ο διαχειριστής της μπορεί απλά και εύκολα να δημιουργήσει πλούσιο περιεχόμενο, αλλά και προσωποποιημένες εμπειρίες για τον τελικό χρήστη, κατευθείαν πάνω σε διαθέσιμα ΑΡΙ και microservices, δυνατότητα που προσφέρει όχι μόνο μεγάλη ευελιξία, αλλά και επεκτασιμότητα.