Το Lenovo Group ανακοίνωσε σήμερα ρεκόρ εσόδων για το δεύτερο τρίμηνο που ανήλθαν σε 14,5 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, σημειώνοντας αύξηση 7% σε ετήσια βάση, με όλες τις επιχειρηματικές μονάδες του Ομίλου να παρουσιάζουν ισχυρή ανάπτυξη.

Τα κέρδη του Ομίλου παρουσίασαν ακόμη μεγαλύτερη αύξηση, με ρεκόρ έσοδα προ φόρων της τάξεως των 470 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ, σημειώνοντας αύξηση 52% σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, ενώ τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν επίσης κατά 53% σε ετήσια βάση και ανήλθαν σε νέο ρεκόρ ύψους 310 εκατομμυρίων δολαρίων. Εκτός από τα ρεκόρ των τριμηνιαίων αποτελεσμάτων, η οικονομική ισχύς και η βιωσιμότητα της Lenovoεπιβεβαιώθηκε περαιτέρω με την πρόσφατη πρώτη βαθμολόγηση αξίας επένδυσης από την Moodys, την Standard & Poors και την Fitch, και ένα επιτυχημένο global notes offering.

Τα βασικά κέρδη ανά μετοχή για το δεύτερο τρίμηνο ήταν 2,59 σεντς ΗΠΑ ή 20,08 σεντς HK. Το Διοικητικό Συμβούλιο της Lenovo ανακοίνωσε ενδιάμεσο μέρισμα 6,6 HK σεντ ανά μετοχή.

«Τα αποτελέσματα ρεκόρ που πετύχαμε αυτό το τρίμηνο αντικατοπτρίζουν τη συνεχιζόμενη δέσμευσή μας να ανταποκριθούμε στις ανάγκες της νέας, ταχέως αναπτυσσόμενης οικονομίας της εργασίας, εκπαίδευσης και ψυχαγωγίας από το σπίτι. Όλες οι επιχειρησιακές μας μονάδες παρουσίασαν ετήσια ανάπτυξη, ενώ τα έσοδα από Software και Services αυξήθηκαν σε νέο ρεκόρ», δήλωσε ο Yuanqing Yang, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Lenovo. «Καθώς ο κόσμος συνεχίζει να προσαρμόζεται σε αυτή τη ‘νέα κανονικότητα’, είμαστε σίγουροι για το μακροπρόθεσμο αναπτυξιακό δυναμικό τόσο των συσκευών όσο και της υποδομής cloud. Θα συνεχίσουμε να αξιοποιούμε την επιχειρησιακή μας αριστεία και το μοντέλο παγκόσμιου / τοπικού αποτυπώματος που ακολουθούμε, επιταχύνοντας παράλληλα τον μετασχηματισμό μας όσον αφορά στα Services, για να είμαστε έτοιμοι για τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται και να έχουμε σταθερή βιώσιμη ανάπτυξη».

Επιχειρηματικές προοπτικές

Το 2020 εξακολουθεί να είναι μία χρονιά όπου πολλοί παράγοντες εξακολουθούν να επηρεάζουν την κατασκευή και την παράδοση προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των γεωπολιτικών αβεβαιοτήτων, της παγκόσμιας πανδημίας COVID