H SAP ανακοινώνει την ανακήρυξή της, για έκτη συνεχόμενη χρονιά, ως Ηγέτη από την Gartner στο Magic Quadrant for Digital Commerce του Αυγούστου 2020. Στην πιο πρόσφατη έκθεσή της, η Gartner εξέτασε προϊόντα 15 εταιρειών, ανάμεσα στα οποία και το SAP Commerce Cloud.

To SAP Commerce Cloud υποστηρίζει τόσο τον χώρο του B2C, όσο και σύνθετα σενάρια B2B με μια ενοποιημένη πλατφόρμα, η οποία προσφέρει όλη τη λειτουργικότητα που απαιτούν οι σύγχρονες επιχειρήσεις όπως διαχείριση προϊόντων, παρακαταθηκών, πολύπλοκων παραγγελιών, διανομής και τιμολόγησης. Επιτρέπει, επίσης, σε οργανισμούς και επιχειρήσεις να ταυτοποιούν τους πελάτες τους, να διαχειρίζονται τα προφίλ, τις προτιμήσεις και τις αποδεκτές από εκείνους ρυθμίσεις καθώς και να επικοινωνούν μαζί τους μέσω από το κανάλι που οι πελάτες θα επιλέξουν καθ’ όλη τη διάρκεια μιας συναλλαγής. Σύμφωνα με την ίδια έκθεση, η SAP είναι διεθνώς αναγνωρισμένη όσον αφορά στην αποτελεσματικότητά της και την ολοκληρωμένη εικόνα που έχει για την αγορά.

Σχολιάζοντας τη νέα αναγνώριση, ο Bob Stutz, πρόεδρος Engineering & Operations του τομέα Customer Experience της SAP, υπογράμμισε πως «Ποτέ πριν η αξία του ηλεκτρονικού εμπορίου δεν ήταν μεγαλύτερη – όλοι οι οργανισμοί, μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις θα πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στις προσπάθειες ψηφιοποίησης, αξιοποιώντας μια πλατφόρμα η οποία διευρύνει τις εμπορικές δυνατότητές τους, χωρίς να κάνει συμβιβασμούς σε θέματα ευελιξίας». Για να προσθέσει πως «Το SAP Commerce Cloud εξασφαλίζει την επιτυχία ανεξάρτητα από κλάδο, αγορά και επιχειρηματικό μοντέλο, προσφέροντας στους καταναλωτές ευχάριστες και προσωποποιημένες εμπειρίες τη σωστή στιγμή».

Το SAP Commerce Cloud αποτελεί τμήμα του ευρύτερου χαρτοφυλακίου SAP Customer Experience, που περιλαμβάνει επίσης τις λύσεις SAP Marketing Cloud, SAP Sales Cloud, SAP Service Cloud και SAP Customer Data Cloud. To SAP App Center marketplace «τρέχει», επίσης, σε SAP Commerce Cloud.

Αν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα, μπορείτε να «κατεβάσετε» δωρεάν ένα αντίτυπο της έκθεσης, στο οποίο περιλαμβάνεται και εις βάθος ανάλυση της Gartner, σε ό,τι αφορά στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.