Η LEROY MERLIN, στα πλαίσια του ψηφιακού της μετασχηματισμού επέλεξε την τηλεπικοινωνιακή λύση της Avaya για το νέο της κατάστημα στον Κηφισό, αναθέτοντας τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της στην CosmosBusiness Systems. Στόχος ήταν η δημιουργία ενός εξαιρετικού περιβάλλοντος εργασιακής εμπειρίας στο κατάστημα, τόσο για τους πελάτες όσο και για τους εργαζόμενους της επιχείρησης.

Η επιλογή της τηλεπικοινωνιακής πλατφόρμας του Avaya IP Office, προσφέρει στην LEROY MERLIN την δυνατότητα  ενοποίησης  των  επικοινωνιών, παρέχοντας στους εργαζόμενους μια λύση που τους επιτρέπει να χειρίζονται όλες τις επαγγελματικές τους επικοινωνίες από την  συσκευή της επιλογής τους: φορητό υπολογιστή, κινητό τηλέφωνο, τηλέφωνο γραφείου ή οικιακό τηλέφωνο – χρησιμοποιώντας ενσύρματες, ασύρματες ή ευρυζωνικές  συνδέσεις.

Το IP Office της Avaya, αποτελεί  μια από τις κορυφαίες λύσεις τηλεφωνίας μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων στον κόσμο, που εγκαθίστανται και υποστηρίζονται από την Cosmos Business Systems,  εξουσιοδοτημένου συνεργάτη της Avaya (Sapphire Avaya Business Partner).

Ο υπεύθυνος του Project από την πλευρά της LEROY MERLIN, κος Ανδρέας Έμνερ (Network & Systems Administrator) δήλωσε σχετικά: Όταν η ομάδα IT της LEROY MERLIN σχεδιάζει ένα νέο κατάστημα, η επιλογή των καλύτ