Πώς επηρεάζει η συμπεριφορά του καταναλωτή τη χάραξη επιτυχημένου marketing; Τι σχέση έχει το Neuromarketing με την ανάπτυξη μιας επιχείρησης; Τι χρειάζεται για να γίνει κανείς καλός… team leader;

Το INNOVATHENS Powered by Samsung διοργανώνει τρία σύγχρονα και εποικοδομητικά επιμορφωτικά σεμινάρια στον χώρο του INNOVATHENS για συγκεκριμένο αριθμό συμμετεχόντων, τα οποία είναι διαθέσιμα και μέσω live streaming.

Πιο συγκεκριμένα, την Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου θα πραγματοποιηθεί το σεμινάριο «Συμπεριφορά Καταναλωτή» που στόχο έχει να φέρει τους ενδιαφερόμενους σε επαφή με τον κλάδο και τη σχέση του με τη χάραξη στρατηγικής marketing, ενώ την Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου, οι συμμετέχοντες θα μάθουν τι είναι το«Neuromarketing» και πώς μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για την ανάπτυξη της επιχείρησής τους. Την Τρίτη 6 Οκτωβρίου, οι… team leaders του μέλλοντος θα μυηθούν στα μυστικά που έχει το «Χτίσιμο εργασιακής ομάδας».

Την εισήγηση των σεμιναρίων θα κάνει ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος, κάτοχος διδακτορικού στο marketingmanagement και πτυχιούχος στην επικοινωνία και στην ψυχολογία του καταναλωτή. Έχει τρεις μετα-διδακτορικούς τίτλους στην συμπεριφορά καταναλωτή, στο digital branding και στον τομέα του personalizationfields in digital campaigns, ενώ στην ακαδημαϊκή του καριέρα μετρά χιλιάδες ώρες διαλέξεων σε Ελλάδα, Ευρώπη και Αμερική.

*Για να παρακολουθήσεις τα σεμινάρια μέσω live streaming, κάνε κλικ εδώ.

#INNOVATHENS
#
INNOVATHENSworkshops

Αναλυτικά τα σεμινάρια:

Συμπεριφορά Καταναλωτή (Consumer Behavior)
22.09.2020 | 17.00-18.30

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες το αντικείμενο και τις μεθόδους του συγκεκριμένου επιστημονικού κλάδου και να γνωρίσουν τις κλασικές και σύγχρονες θεωρητικές-εμπειρικές προσεγγίσεις στη μελέτη της συμπεριφοράς του καταναλωτή και τη σημασία τους για τη χάραξηαποτελεσματικών στρατηγικών marketing.

Θεματολογία Εισήγησης

  • Εισαγωγή στη συμπεριφορά καταναλωτή

  • Εσωτερικές διαδικασίες: επεξεργασία πληροφοριών, αντίληψη, μάθηση, μνήμη, κίνητρα, αυτο-εικόνα, προσωπικότητα, τρόπος ζωής (lifestyle), στάσεις, συναισθήματα

  • Εξωτερικές επιδράσεις καταναλωτικής συμπεριφοράς: δημογραφικά και κοινωνικά χαρ/κα, αξίες, κουλτούρα, ομάδες αναφοράς, καθοδηγητές γνώμης

  • Διαδικασίες λήψης αγοραστικών αποφάσεων: στάδια λήψης αγοραστικών αποφάσεων, τύποι αγοραστικών αποφάσεων, ανάμειξη καταναλωτή και διαδικασία λήψης αγοραστικών αποφάσεων

  • Θεωρία και μέθοδοι τμηματοποίησης της αγοράς καταναλωτών.

Neuromarketing
29.09.2020 | 17.00-18.30

Το Neuromarketing μας δίνει μια νέα μοναδική οπτική γωνία στη λειτουργία του ανθρώπινου εγκεφάλου και τον τρόπο αντίδρασης του κατά τις αγορές. Το Marketing μέσω της διαφορετικής οπτικής γωνίας του Neuromarketing μας δείχνει τον τρόπο λειτουργίας για την ανάπτυξη προϊόντων ή υπηρεσιών. Επιπλέον, θα γνωρίσουμε τα πλεονεκτήματα αλλά και τις αδυναμίες των διαθέσιμων τεχνικών, συμπεριλαμβανομένου και του σχετικού χρόνου, πόρων και κόστους.

Τέλος, θα γίνει πρακτική εφαρμογή στα Digital κανάλια πωλήσεων E-shop και τον χρόνο παραμονής του καταναλωτή στο «καλάθι των αγορών»