Οι ενέργειες της Intersys για ασφάλεια κατά τη διάρκεια του lockdown λόγω του Covid 19, σε τεχνικές υπηρεσίες, υπηρεσίες πωλήσεων και αποθήκης, αξιολογήθηκαν πολύ υψηλά σε έρευνα ικανοποίησης που πραγματοποίησε η εταιρεία. Σκοπός της έρευνας ήταν να καταγράψει τη γνώμη των πελατών, ώστε να βελτιωθούν οι υπηρεσίες που παρέχονται.

Συγκεκριμένα οι πελάτες δήλωσαν:

  • 90,7% ότι σε γενικές γραμμές η Intersys αντιμετώπισε αποτελεσματικά τις έκτακτες συνθήκες
  • 84,1% είχαν τη σιγουριά ότι οι υπηρεσίες που λαμβάνουν θα συνεχιστούν αδιάλειπτα
  • 83,8% είχαν ευκολία στην επικοινωνία με την εταιρεία

Ειδικότερα για τεχνική υποστήριξη σε χώρους πελατών, σχεδιάστηκε αυστηρό πρωτόκολλο ασφαλείας που προέβλεπε, πέραν της χρήσης εξειδικευμένων ειδών προστασίας, την κατανομή των τεχνικών για υποστήριξη συγκεκριμένου αριθμού εταιρειών κατ’ αποκλειστικότητα, την ελαχιστοποίηση του χρόνου παραμονής στον χώρο, την απολύμανση του εξοπλισμού που επισκευάστηκε κατά την αποχώρηση και άλλες ανάλογες ενέργειες.

Επιπλέον η Intersys στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας του Υπουργείου Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης για τον περιορισμό της εξάπλωσης του υιού, “DigitalSolidarityGR”, προσέφερε σε νέους πελάτες για 90 ημέρες το λογισμικό uniFLOW για ανέπαφη εκτύπωση ή εκτύπωση με ένα άγγιγμα.

Η ευελιξία και η διαλλακτικότητα, ειδικά σε περιόδους αβεβαιότητας και προκλήσεων, αποτελούν στοιχεία της κουλτούρας της Intersys που έχουν εφαρμοστεί καθ’ όλη τη διάρκεια της πορείας της, από το πρώτο κιόλας έτος της λειτουργίας (1962).