Η TeamViewer, ο κορυφαίος πάροχος λύσεων απομακρυσμένης διασύνδεσης, ανακοίνωσε τη νέα συνεργασία με το Elo, τον κορυφαίο παγκόσμιο προμηθευτή διαδραστικών λύσεων, και την πλατφόρμα EloView SaaS για διαχείριση συσκευών, επιτρέποντας στους χρήστες να ελέγχουν απομακρυσμένα ψηφιακά σήματα, σημεία πώλησης (POS) και συσκευές αυτοεξυπηρέτησης που βασίζονται σε Elo.

Η TeamViewer προσθέτει μία-προς-μία συσκευή τροφοδοσίας για την αντιμετώπιση προβλημάτων στο περιεχόμενο του EloView και στη διαχείριση συσκευών για χιλιάδες συσκευές.

Οι χρήστες του EloView μπορούν απομακρυσμένα να αναπτύξουν και να διαχειριστούν με ασφάλεια ολόκληρο το δίκτυο των συσκευών Elo που υποστηρίζονται από Android – για μία έως χιλιάδες συσκευές κάθε φορά. Από την ανάπτυξη περιεχομένου και τη διαχείριση ρυθμίσεων έως τη συντήρηση του λειτουργικού συστήματος, το τεχνικό προσωπικό μπορεί να αξιοποιήσει το EloView για να αυξήσει τον χρόνο λειτουργίας και την ασφάλεια. Με αυτήν την ενσωμάτωση, η TeamViewer προσθέτει τη δυνατότητα απομακρυσμένης αντιμετώπισης προβλημάτων συσκευών, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας αλλαγών κατά τη διάρκεια μιας ζωντανής περιόδου λειτουργίας σε επίπεδο συσκευής – όλα χωρίς αποσύνδεση από την πλατφόρμα EloView.

Αυτό παρέχει στους απομακρυσμένους τεχνικούς την ορατότητα για να κατανοήσουν τι συμβαίνει σε μια συγκεκριμένη συσκευή και τη δύναμη να το διορθώσουν χωρίς να απαιτείται επιτόπου παρουσία. Η TeamViewer παρέχει επίσης συνομιλία (για συσκευές που παρακολουθούνται), διαγνωστικά συσκευών και ρυθμίσεις push / pull για WiFi ρυθμίσεις.

«Η πανδημία έχει επισημάνει πόσο κρίσιμη είναι η πρόσβαση απομακρυσμένης συσκευής για την προστασία ατόμων και τον περιορισμό της έκθεσης από αλληλεπιδράσεις μεταξύ ατόμων,» είπε ο Frank Lung, seniorproduct manager των προϊόντων Elo. «Για τους πελάτες του Elo που θέλουν να ανοίξουν ξανά γρήγορα και με ασφάλεια, η ενσωμάτωση με την TeamViewer προσθέτει έναν ισχυρό μηχανισμό υποστήριξης καθώς προσπαθούν να αναπτύξουν τεχνολογία που ελαχιστοποιεί τον απαιτούμενο αριθμό χειροκίνητης και επιτόπου υποστήριξης.»

Τα πλεονεκτήματα από αυτή την ενσωμάτωση στους ήδη υπάρχοντες πελάτες της TeamViewerπεριλαμβάνουν:

  • Εύκολη ρύθμιση και ενεργοποίηση της λειτουργικότητας του τηλεχειριστηρίου σε συσκευές με εγγραφή Elo

  • Πρόσβαση με τηλεχειριστήριο σε οποιαδήποτε εγγεγραμμένη συσκευή Elo με ένα κλικ απευθείας από το EloView

  • Αντιμετώπιση προβλημάτων τεχνικού προβλήματος, μειώνοντας την ανάγκη τεχνικών επιτόπου

«Το Elo είναι ένας σημαντικός συνεργάτης ενσωμάτωσης για την TeamViewer, με οργανισμούς σε όλο τον κόσμο που χρησιμοποιούν την σπονδυλωτή πλατφόρμα του Elo για να επιτρέπουν διαδραστικές λύσεις σε καταστήματα λιανικής, εστιατόρια, μουσεία και άλλους χώρους υψηλής κυκλοφορίας,» αναφέρει ο ConstantinFalcoianu, διευθυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης της TeamViewer. «Οι κοινοί πελάτες θα μπορούν να ξεκινήσουν εύκολα την ενοποίηση και να αρχίσουν να απολαμβάνουν τα οφέλη της εξ αποστάσεως πρόσβασης και ελέγχου όλων των συσκευών που διαχειρίζονται, σε οποιαδήποτε τοποθεσία.»

Με αυτή την ενσωμάτωση, η δυνατότητα απομακρυσμένης διαχείρισης στο EloView λειτουργεί ως καταλύτης για το άνοιγμα μιας συνεδρίας TeamViewer – απλοποίηση της διαδικασίας, εξοικονόμηση χρόνου και μείωση της ανάγκης για επιτόπου υποστήριξη.