Σε online συνέντευξη Τύπου, o πρόεδρος και ιδρυτής της αλυσίδας, Γιώργος Γεράρδος και ο διευθύνων σύμβουλος & αντιπρόεδρος της εταιρείας, Κώστας Γεράρδος, παρουσίασαν τα… μυστικά της επιτυχίας του Πλαισίου, όσον αφορά στην ανταπόκρισή του στις αυξημένες απαιτήσεις κατά τη διάρκεια της καραντίνας.

Οι εξελίξεις κατά την περίοδο της καραντίνας ήταν πρωτόγνωρες και καταιγιστικές. Μέσα σε ελάχιστο χρόνο, το Πλαίσιο κλήθηκε να διαχειριστεί δεκαπλάσιο αριθμό παραδόσεων, 32.000 κλήσεις την ημέρα, 7.7 εκατομμύρια επισκέψεις στο site και 330.000 παραγγελίες μέσα σε μόλις δυο-τρεις μέρες από την εκκίνηση του lockdown.

Πώς όμως το Πλαίσιο κατόρθωσε να μην απογοητεύσει τους πολυάριθμους φίλους του και να παραδώσει τη συντριπτική πλειονότητα των παραγγελιών εγκαίρως, με το 40% του δυναμικού του να εργάζεται από το σπίτι;

Μέσα από μια ενδιαφέρουσα online περιήγηση στα επιμέρους τμήματα των κεντρικών εγκαταστάσεων του Πλαισίου στη Μαγούλα, από τη γραμμή παραγωγής, μέχρι τις αποθήκες και τη διανομή, οι υπεύθυνοι κάθε τομέα μας ανέλυσαν τη διαδικασία που ακολουθήθηκε.

Με ένα εξελιγμένο, «έξυπνο» σύστημα picking τα προϊόντα συναντούσαν τους υπαλλήλους αντί να τα αναζητούν οι υπάλληλοι σε αχανείς διαδρόμους εκατοντάδων μέτρων. Οι προσαρμογές ήταν άμεσες και ευρηματικές, ακόμα και στη διαχείριση προϊόντων μεγάλου όγκου, όπως οι λευκές συσκευές. Η αυτοματοποίηση πρωταγωνίστησε σε κάθε διαδικασία, πάντα τηρώντας τα μέτρα ασφάλειας, αλλά και το σεβασμό στις απαιτήσεις των πελατών.