Σύμφωνα με έρευνα της υπηρεσίας PayPal, οι άντρες ξοδεύουν περισσότερα χρήματα στο Διαδίκτυο και μάλιστα σε περίοδο ύφεσης, όπως είναι αυτή που διανύουμε τώρα. Στη Βρετανία, οι άντρες ξεπέρασαν τις γυναίκες σε ότι αφορά την αγορά προϊόντων στο Ίντερνετ κατά 672 λίρες Αγγλίας.


online-shoppingΠιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται σε δημοσίευμα της εφημερίδας “Καθημερινή”, οι άντρες ξόδεψαν περισσότερα σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται στο Ίντερνετ και που μπορεί κάποιος να πληρώσει με την υπηρεσία PayPal, με μοναδικές εξαιρέσεις τα ρούχα και τα είδη διατροφής.


Στην έρευνα της PayPal συμμετείχαν 1.000 ενήλικες, οι οποίοι ρωτήθηκαν για τις αγοραστικές τους συνήθειες στο Ίντερνετ. Έτσι, οι άντρες ξοδεύουν 100 λίρες περισσότερες σε σχέση με τις γυναίκες, για ταξίδια, και 281 λίρες περισσότερες για οικονομικές υπηρεσίες. Επιπλέον, ξοδεύουν τα διπλάσια χρήματα για μεγάλες αγορές, όπως ψυγειοκαταψύκτες και πλυντήρια.


Ο αριθμός των Βρετανών που αγοράζουν από το Διαδίκτυο φτάνει τα 12,9 εκατομμύρια, ενώ οι γυναίκες δεν ξεπερνούν τα 10,3 εκατομμύρια, ενώ ο αριθμός των αντρών που πραγματοποιούν μια διαδικτυακή αγορά για πρώτη φορά είναι διπλάσιος από τον αντίστοιχο γυναικείο. Τους τελευταίους έξι μήνες, ο μέσος Βρετανός χρήστης του Ίντερνετ ξόδεψε 2.602 λίρες, ενώ η μέση Βρετανίδα ξόδεψε 1.930 λίρες.


Ο Καρλ Σίμπλ, διευθυντής της PayPal UK, επεσήμανε ότι «η διαδικτυακή επανάσταση έχει μετατρέψει τους άντρες καταναλωτικούς αλκοολικούς. Μας αρέσει η γρήγορη φύση του Ίντερνετ, ειδικά όταν πρόκειται για την αγορά προϊόντων τεχνολογίας και gadgets».


Ωστόσο, η έκθεση αποκαλύπτει ότι οι γυναίκες είναι καλύτεροι γνώστες όταν πρόκειται να βρουν το φθηνότερο προϊόν, ή να ψάξουν για ευκαιρίες. Περισσότερες γυναίκες χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες σύγκρισης τιμών στο Ίντερνετ, ενώ συνήθως κάνουν έρευνα και για την τιμή του προϊόντος στην εκτός Ίντερνετ αγορά, προτού ξοδέψουν χρήματα. Ξεχωριστή έρευνα στη Βρετανία, που διεξήγαγε διαδικτυακό κατάστημα, αναφέρει ότι οι καταναλωτές που δε ζουν στο Λονδίνο έχουν λιγότερες πιθανότητες να προβούν σε αγορά μέσω Ίντερνετ. Οι κάτοικοι του Λονδίνου αντιστοιχούν στο 35% της αγοραστικής κίνησης του site, ενώ ακολουθεί το Μάντσεστερ και το Μπέρμινγχαμ.


«Η ύφεση έχει βάλει τέρμα στις παρορμητικές αγορές στο Διαδίκτυο, αφού περνάμε περισσότερο χρόνο ψάχνοντας την κατάλληλη ευκαιρία και την πιο συμφέρουσα τιμή», επεσήμανε ο Σίμπλ, καταλήγοντας ότι δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι κατά τη διαδικασία αγοράς θα πρέπει να δίνουμε ιδιαίτερο βάρος και στην ασφαλή διαδικασία πληρωμής του προϊόντος.