Ταξιδέψαμε στο Μιλάνο και την Πάρμα, ως το μοναδικό προσκεκλημένο ελληνικό μέσο από τη Lenovo, για να δούμε από κοντά τις εγκαταστάσεις των υπερυπολογιστών της στο εργοστάσιο της ιταλικής κατασκευάστριας αγωνιστικών αυτοκινήτων.

 

Αποστολή: Τρύφωνας Αλεξόπουλος

Εικόνα από αγωνιστικό προσομοιωτή.

Εικόνα από αγωνιστικό προσομοιωτή.

Στο «στρατηγείο» της Dallara κοντά στην Πάρμα είχαμε την ευκαιρία να μάθουμε τον τρόπο με τον οποίο η Lenovo βοηθάει με τις τεχνολογίες της και τους υπερυπολογιστές της την παραγωγή αγωνιστικών οχημάτων. Μέσα από το πολύ καλά οργανωμένο media trip, περιηγηθήκαμε στο εργοστάσιο της Dallara, γνωρίσαμε σπουδαίους ανθρώπους, είδαμε από κοντά ιστορικά αυτοκίνητα και φάγαμε υπέροχο ιταλικό φαγητό!

Η ιστορία ενός θρύλου

Η Dallara ιδρύθηκε από τον Gian Paolo Dallara το 1972 στο Varano de Melegari, κοντά στην Πάρμα της Ιταλίας. O Dr. Dallara είχε προηγουμένως εργαστεί ως μηχανικός και σχεδιαστής στη Ferrari, στη Maserati και στη Lamborghini και βοήθησε στην παραγωγή μερικών ιστορικών αυτοκινήτων. Η απόφαση να ξεκινήσει την δική του εταιρεία βασίστηκε στην επιθυμία του να δημιουργήσει το δικό του αγωνιστικό αυτοκίνητο, το οποίο με την εμπειρία και την τεχνογνωσία που απέκτησε θα είχε μια επιτυχημένη πορεία.

Προχωρώντας στο σήμερα, η Dallara συνεργάζεται με μερικές από τις κορυφαίες εταιρείες αυτοκινήτων παγκοσμίως, όπως η Alfa Romeo, η Audi, η Bugatti, η Ferrari, η Lamborghini, η Maserati και η Porsche. Η Dallara παράγει αγωνιστικά οχήματα, που χρησιμοποιούνται από τα πρωταθλήματα αγώνων Formula 3, IndyCar, Indy Lights, Formula 2, GP3, Super Formula, Formula E, WEC, ELMS και IMSA, ενώ ταυτόχρονα με την τεχνογνωσία που διαθέτει στο κομμάτι της μηχανικής, είναι συμβουλευτικός συνεργάτης με πολλές εταιρείες τόσο στον χώρο του αυτοκινήτου όσο και στον χώρο της αεροδιαστημικής, αλλά και της βιομηχανικής συσκευασίας. Τα τελευταία χρόνια έχει δημιουργήσει μαζί με άλλες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες μεταπτυχιακά τμήματα, εξειδικευμένα στη δημιουργία και στον σχεδιασμό αγωνιστικών αυτοκινήτων.

Υπερυπολογιστές στην παραγωγή αγωνιστικών οχημάτων