H Brand Finance, μία από τις κορυφαίες εταιρείες αξιολόγησης εταιρειών και συμβούλων στρατηγικής, με έδρα τη Μ. Βρετανία, κατέταξε τη Huawei για πρώτη φορά μεταξύ των top 10 πιο πολύτιμων brands.

Στη μελέτη της Brand Finance Global 500 2020 που μόλις δημοσιεύθηκε, η Huawei είναι η τρίτη Κινέζικη εταιρεία της λίστας, με αξία 65,084 δισεκατομμύρια δολάρια, μια αύξηση της τάξεως του 4,5% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

pastedGraphic.png

«Είναι σαφές πως η νέα μεγάλη πρόκληση στον τομέα των τηλεπικοινωνιών, τα δίκτυα 5G, θα δημιουργήσουν σκληρό ανταγωνισμό, με αποτέλεσμα η Huawei να επεκταθεί σε αγορές που παραδοσιακά καλύπτονται από δυτικούς παρόχους. Παρά την πρόσφατη διαμάχη, ο Κινεζικός γίγαντας διατηρεί το προβάδισμα και με αξία 65 δισεκατομμύρια δολάρια κατατάσσεται πλέον, για πρώτη φορά, μεταξύ των 10 brands με τη μεγαλύτερη αξία, παγκοσμίως», γράφει η Brand Finance στη μελέτη.

pastedGraphic_1.png

Με 205 εταιρείες να αντιστοιχούν στο 45,4% των τοπ 500, οι ΗΠΑ είναι η χώρα που εκπροσωπείται περισσότερο στη λίστα, με συνολική εταιρική αξία 320,4 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Κίνα έρχεται δεύτερη με 70 εταιρείες, που αντιστοιχούν στο 18,9% και συνολική εταιρική αξία 133,4 δισεκατομμύρια δολάρια.