Με δύο νέα τηλεοπτικά που δημιούργησε η McCann Erickson, ο ΟΤΕ επικοινωνεί τα προγράμματα σταθερής τηλεφωνίας και δύο νέα οικονομικά πακέτα. Τα spots κινούνται στην ίδια δημιουργική πλατφόρμα υπό τη σκηνοθεσία του Πλάτωνα Ανδρονίδη σε παραγωγή X-rated.


ote_mcKannΟ σκοπός των δύο ταινιών είναι να επικοινωνήσουν αφενός την ποικιλία και την ευελιξία των Προγραμμάτων Σταθερής Τηλεφωνίας ΟΤΕ, ανάμεσα στα οποία καθένας μπορεί να βρει ακριβώς αυτό που του ταιριάζει και αφετέρου την αξιοπιστία των πακέτων ΟΤΕ. Η καμπάνια για τα νέα Οικονομικά Προγράμματα του ΟΤΕ θα αναπτυχθεί και σε άλλα μέσα (εξωτερική και έντυπη διαφήμιση) σύμφωνα με τη νέα εικαστική ταυτότητα για το σύνολο των προϊόντων και υπηρεσιών ΟΤΕ την οποία επιμελήθηκε η FutureΒrand Μιλάνου, εξειδικευμένη εταιρία Συμβούλων σε θέματα Brand Strategy & Design του McCann Erickson Worldgroup.


Ο Παναγιώτης Μπαλέζος, Marketing Director Οικιακών Πελατών δήλωσε:«Είμαι πολύ ικανοποιημένος γιατί πρόκειται για μια ιδιαίτερα ελκυστική πρόταση για τα Προγράμματα Σταθερής Τηλεφωνίας, που ευτύχησε ιδιαίτερα στη δημιουργική της έκφραση από την McCann Erickson και ταυτόχρονα «λανσάρει» τη νέα εικαστική ταυτότητα του Ο.Τ.Ε. Όπως θα αναπτυχθεί στη συγκεκριμένη καμπάνια αλλά και στο σύνολο της επικοινωνίας, η νέα ταυτότητα εκφράζει ιδανικά τη δυναμική και την πρωτοπορία αλλά και την απλότητα και φιλικότητα της πρότασης του ΟΤΕ. Θα ήθελα να ευχαριστήσω για την εξαιρετική δουλειά την FutureΒrand αλλά και τη Χριστίνα Χοχλακίδου που εκ μέρους της κοινοπραξίας του Πυρήνα ΙΙ συντόνισε με επιτυχία ένα τόσο πολύπλοκο έργο».