Η General Motors και η εταιρεία διαδικτυακών δημοπρασιών eBay Inc. εγκαινιάζουν στην Καλιφόρνια πιλοτικό πρόγραμμα με το οποίο οι καταναλωτές θα μπορούν να διαπραγματευτούν με τους αντιπροσώπους και να αγοράσουν καινούργια αυτοκίνητα μέσω Διαδικτύου.
Ο δικτυακός τόπος επιτρέπει στους ενδιαφερόμενους να συγκρίνουν τις τιμές μεταξύ αντιπροσώπων και να πληρώσουν είτε την ενδεικνυόμενη τιμή, είτε να διαπραγματευτούν με τον αντιπρόσωπο ένα άλλο αντίτιμο και να συμφωνήσουν σε κάποιο πρόγραμμα χρηματοδότησης.
Σε ό,τι αφορά τη General Motors, σκοπός του πρωτοποριακού εγχειρήματος είναι η ανάκτηση μεριδίου αγοράς και εσόδων που αλλιώς θα χάνονταν λόγω της περικοπής του αριθμού των επίσημων αντιπροσωπειών της κατά 40% έως το τέλος του 2010, στο πλαίσιο της προσπάθειας μείωσης του λειτουργικού κόστους. Σε ό,τι αφορά την eBay, το πρόγραμμα που ανακοινώθηκε τη Δευτέρα επεκτείνει την υφιστάμενη συνεργασία της με τη GM στην πώληση μεταχειρισμένων οχημάτων μέσω του eBay Motors.