Τη νέα της πλατφόρμα με την ονομασία eRetail Content λάνσαρε στο 10ο Συνέδριο του ΙΕΛΚΑ, η Convert Group.

Το eRetail Content είναι η δεύτερη πλατφόρμα που δημιουργεί η εταιρεία, ακριβώς 3 χρόνια μετά το διεθνές πλέον eRetail Audit, η οποία επιτρέπει στις εταιρείες καταναλωτικών αγαθών να διαχειρίζονται εύκολα και αποτελεσματικά την παρουσία τους στα ηλεκτρονικά ράφια. Το eRetail Content παντρεύει τα δύο πιο δυνατά business units της εταιρείας, το eMarket Intelligence και το eConsulting σε μία εξαιρετικά ευέλικτη πλατφόρμα.

Μερικές από τις λειτουργικότητες που προσφέρει το eRetail Content στα brands είναι ο εύκολος διαμοιρασμός και η παρακολούθηση του περιεχομένου τους στα ηλεκτρονικά καταστήματα (με notifications κάθε φορά που το περιεχόμενο ανανεώνεται), η αναλυτική παρακολούθηση των τιμών, εκπτώσεων καθώς και διαθεσιμότητας των προϊόντων τους σε ηλεκτρονικά καταστήματα και η λεπτομερής παρακολούθηση των digital marketing ενεργειών τους, όπως και των ανταγωνιστών τους, σε Google Ads, Newsletters, on-site Display banners, Social Media και Διαγωνισμούς.

“Νιώθω ιδιαίτερα χαρούμενος που μια ομάδα με βάση την Ελλάδα καταφέρνει να καινοτομεί και να δημιουργεί προϊόντα που ξεπερνάνε τα standards των αγορών του εξωτερικού. To eRetail Content θα αλλάξει τον τρόπο που τα brands διαχειρίζονται το ηλεκτρονικό ράφι, βοηθώντας στην εξέλιξη ολόκληρου του οικοσυστήματος του ηλεκτρονικού εμπορίου” δήλωσε ο Παναγιώτης ΓκεζερλήςCEO και ιδρυτής της Convert Group.

Η πρώτη εταιρεία που εμπιστεύεται και στηρίζει σημαντικά το eRetail Content είναι η πολυεθνική Procter & Gamble μια από τις κορυφαίες εταιρείες καταναλωτικών αγαθών στον κόσμο και με ηγετική σκέψη στο κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.