Η LG Electronics Hellas (LG) έχοντας ως γνώμονα την πλήρη υποστήριξη των αναγκών των καταναλωτών και των εταιρικών πελατών της, επιδιώκει να προσφέρει προηγμένα προϊόντα, ολοκληρωμένες επαγγελματικές λύσεις και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.

Στο πλαίσιο αυτό, το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της LG λειτουργεί καθημερινά και δέχεται κλήσεις για οποιοδήποτε θέμα βλάβης ή δυσλειτουργίας 24 ώρες το 24ωρο/7 μέρες την εβδομάδα, με απευθείας επικοινωνία με εξειδικευμένους εκπροσώπους της εταιρείας.

Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές για την αντιμετώπιση οποιουδήποτε θέματος που αφορά συσκευές της εταιρείας μπορούν να καλέσουν από σταθερό στο τηλέφωνο 801 11 200 900 για Ελλάδα και στο 8000 0810 για Κύπρο, καθώς και από κινητό στο 210 4800 564. Παράλληλα, οι εταιρικοί πελάτες μπορούν να απευθύνουν το αίτημά τους σε κάποιον ειδικό του επαγγελματικού τμήματος LG Business Solutions, καλώντας από σταθερό στο τηλέφωνο 801 11 500 400 για Ελλάδα και στο 8000 0810 από Κύπρο ή από κινητό στο 210 4800 670. Επιπλέον, μπορούν να πραγματοποιήσουν βιντεοκλήση με κάποιον ειδικό του τμήματος υποστήριξης της LG μέσω Skype, από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 09:00 –17:00, προσθέτοντας στη λίστα των επαφών τους, την επαφή LGhere4U. 

Με την άριστη εξυπηρέτηση, τόσο σε pre- όσο και σε after-sales επίπεδο, η LG αποτελεί έναν αξιόπιστο, σταθερό και πολύτιμο συνεργάτη. Με περισσότερα από  150 εξουσιοδοτημένα Service Centers σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο, η LG προσφέρει πανελλαδική κάλυψη για όλες τις προϊοντικές κατηγορίες, ενώ σε όλες τις επισκευές εντός εγγύησης και με δεδομένο πως τηρούνται οι όροι αυτής,  δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση για τον πελάτη. Τέλος, για της επισκευές εκτός εγγυήσεως ο καταναλωτής χρεώνεται σύμφωνα με τον κατάλογο του εκάστοτε εξουσιοδοτημένου συνεργάτη.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υποστήριξη των πελατών της LG, θα βρείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.lg.com/gr/support