Το Lenovo Group ανακοίνωσε  ότι τα έσοδα όλων των επιχειρηματικών μονάδων το πρώτο τρίμηνο ανήλθαν σε US$12.5 billion, σημειώνοντας ανάπτυξη για όγδοο συνεχόμενο τρίμηνο.

Τα έσοδα προ φόρων διπλασιάστηκαν από έτος σε έτος, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως των US$127 εκατομμυρίων, ενώ έφτασαν συνολικά τα US$240 εκατομμύρια. Το καθαρό εισόδημά ήταν επίσης περισσότερο από διπλάσιο, με αύξηση US$85 εκατομμυρίων, ενώ ανήλθε συνολικά σε US$162 εκατομμύρια. 

Τα βασικά κέρδη ανά μετοχή για το πρώτο τρίμηνο ανήλθαν σε 1.37 US σεντς ή 10.74 HK σεντς. 

“Η οικονομική μας χρονιά ξεκίνησε πραγματικά εξαίσια. Για ακόμα μία φορά, τα δυνατά αποτελέσματα του τριμήνου είναι απόδειξη ότι η στρατηγική του Έξυπνου Μετασχηματισμού έχει δώσει στην εταιρία τη δυνατότητα για βιώσιμη και κερδοφόρα ανάπτυξη σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά. Η επιμονή στην εκπόνηση της στρατηγικής μας, αλλά και η αποτελεσματικότητά μας, μας επιτρέπουν να είμαστε όλο και πιο κοντά στο όραμά μας και να παρέχουμε πιο έξυπνη τεχνολογία για όλους “, δήλωσε ο Yang Yuanqing, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Lenovo.

Το περιβάλλον του παγκόσμιου εμπορίου σήμερα

Το πρώτο τρίμηνο δείχνει ότι η Lenovo συνεχίζει να ευδοκιμεί – ξεπερνώντας την αγορά και με ηγετική παρουσία στην τεχνολογία σε όλον τον κόσμο, παρά τις αβεβαιότητες της παγκόσμιας αγοράς. Η Lenovo βρίσκεται σε καλύτερη θέση από άλλες εταιρείες, δεδομένου ότι διαθέτει ένα ισορροπημένο mix εσόδων, με παρουσία σε 180 αγορές και πιο ευέλικτη παραγωγική βάση. Μέχρι σήμερα έχουν σημειωθεί αμελητέες επιπτώσεις στην επιχείρηση από την παγκόσμια κατάσταση. Κοιτάζοντας μπροστά, η κλίμακα και το εύρος της επιχείρησης διασφαλίζουν ότι η Lenovo βρίσκεται σε καλή θέση για να διαχειριστεί τις πολύπλοκες συνθήκες της αγοράς, παρέχοντας παράλληλα βιώσιμα μακροπρόθεσμα αποτελέσματα.

Επισκόπηση επιχειρησιακών μονάδων 

Στα ισχυρά αποτελέσματα πρωτοστατεί το Intelligent Devices Group (IDG). Το PC and Smart Devices Group (PCSD), μία από τις δύο επιχειρησιακές μονάδες του IDG, συνέχισαν τη διψήφια αύξηση εσόδων (12%), επιτυγχάνοντας τα υψηλότερα κέρδη όλων των εποχών σε πρώτο τρίμηνο οικονομικού έτους και βελτιώνοντας έτσι τη κερδοφορία περαιτέρω. Τα έσοδα προ φόρων ανήλθαν σε US$524 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση κατά US$98 εκατομμύρια. Η Αμερική και η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού πέτυχαν αύξηση 20% και 40% αντίστοιχα, ενώ και οι τέσσερις γεωγραφικές περιοχές (Αμερική, Ασία, Κίνα, EMEA) κατέγραψαν η κάθε μία πάνω από US$2 δισεκατομμύρια σε έσοδα, αποδεικνύοντας τη γεωγραφική ισορροπία και τη βιωσιμότητα της Lenovo.

Στα PC, ο όγκος ξεπέρασε την αγορά, η οποία στο σύνολό της παρουσιάζει ανάκαμψη με αύξηση πάνω από 13 μονάδες, ενώ η Lenovo πέτυχε ένα ακόμα ρεκόρ στο μερίδιο αγοράς της που ανήλθε σε 24,9%. Αυτό σημαίνει ότι ένα στα τέσσερα PC που κατασκευάζεται στον κόσμο είναι Lenovo – γεγονός που ενισχύει τη θέση της Lenovo ως παγκόσμιου ηγέτη στους υπολογιστές.

Τα ισχυρά αυτά αποτελέσματα πηγάζουν από  την καινοτομία, το πελατοκεντρικό χαρτοφυλάκιο προϊόντων και τη συνεχή εστίαση στην επιχειρησιακή αριστεία. Αυτή η στρατηγική δίνει τη δυνατότητα στην εταιρεία να ξεπεράσει σημαντικά την αγορά σε κατηγορίες premium και υψηλής ανάπτυξης, όπως: Workstation, Thin and Light, Visuals, Gaming PCs και Chromebook. Στο μέλλον, ο κλάδος των PC και των έξυπνων συσκευών θα συνεχίσει να είναι η κινητήριος δύναμη πίσω από την άνοδο της αγοράς και την κερδοφορία του κλάδου, εστιάζοντας σε premium προϊόντα καθώς και στην καινοτομία του Smart IoT, του εμπορικού Smart IoT και της ανάπτυξης νέων συσκευών για σπίτια και γραφεία.

Η δεύτερη επιχειρηματική μονάδα της IDG, το Mobile Business Group (MBG), κατέγραψε άλλο ένα κερδοφόρο τρίμηνο και βελτίωσε τα έσοδα προ φόρων κατά US$100 εκατομμύρια για 4ο συνεχές τρίμηνο. Στην αγορά της Βόρειας Αμερικής, ο όγκος ξεπέρασε την αγορά κατά περισσότερο από 37 μονάδες και το περιθώριο κέρδους προ φόρων βελτιώθηκε κατά περισσότερο από 14 μονάδες σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Στο οχυρό της εταιρείας, στην Λατινική Αμερική, ο όγκος σημείωσε αύξηση παράλληλα ή και πάνω από την αγορά για 11 συνεχόμενα τρίμηνα.

Στο μέλλον, στόχος του MBG είναι να συνεχίσει να διατηρεί την κερδοφορία και να αναζητά ευκαιρίες για κερδοφόρα ανάπτυξη σε νέες αγορές με νέα, καινοτόμα προϊόντα.

Το Data Center Group (DCG) συνέχισε να βελτιώνει την κερδοφορία από έτος σε έτος για το όγδοο συνεχές τρίμηνο. Τα έσοδα από του storage αυξήθηκαν περισσότερο από 80% σε ετήσια βάση, ενώ το Storage Defined Infrastructure (SDI) συνέχισε να αυξάνεται με διψήφιο ρυθμό από έτος σε έτος. Τα συνολικά έσοδα μειώθηκαν εξαιτίας, αρχικά ενός μικρού αριθμού πελατών large cloud που μείωσαν τις αγορές τους μετά από αύξηση της υποδομής τους κατά το τελευταίο έτος, αλλά και λόγω χαμηλότερου μέσου εισοδήματος ανά μονάδα, λόγω των μειούμενων τιμών των components. Στο High Performance Computing, η εταιρεία επέκτεινε τη πρώτη θέση που ήδη κατέχει στη λίστα Top 500 Supercomputer σε 173 συστήματα σε 20 αγορές – συνεχίζοντας να υποστηρίζει πρωτοποριακές επιστημονικές έρευνες και εφαρμογές σε όλο τον κόσμο.

Το DCG group θα συνεχίσει να επεκτείνεται ως πλήρης stack Data Center player, οδηγώντας τις πωλήσεις SDI, αποθήκευσης, δικτύωσης, HPC, AI, IoT, υπηρεσιών και λύσεων, ενισχύοντας παράλληλα το in-house design και την ικανότητα παραγωγής της σε Hyperscale. Επιπλέον, στόχος είναι να βελτιώσει τα routes-to-market και το operation για να επιτύχει περαιτέρω ανάπτυξη, βελτιώνοντας παράλληλα την κερδοφορία.