Τον Σεπτέμβριο ξεκινούν τα νέα εκπαιδευτικά ταξίδια του Σχολείου Τουρισμού OnTour με πρώτους προορισμούς τη Σκιάθο, τη Χαλκιδική, την Κω και την Κόρινθο.

Τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του, το Σχολείο Τουρισμού OnTour ταξίδεψε σε 10 ελληνικούς προορισμούς, με τη συμμετοχή περισσότερων από 3.500 ατόμων και παρουσία πάνω από 40 ομιλητών, 300 τοπικών χορηγών και 100 εθελοντών.

Η διοργάνωση των Σχολείων Τουρισμού OnTour, βασίζεται στις συνέργειες των τοπικών κοινωνιών και αναδεικνύει την ανάγκη της συνεργασίας μεταξύ όλων των παρόχων της τουριστικής εμπειρίας του επισκέπτη. Με αυτό τον τρόπο δίνει ένα μήνυμα, αναφορικά με την πολυσύνθετη διάσταση του τουριστικού προϊόντος και την κρισιμότητα της λειτουργίας ενός τουριστικού προορισμού.

Η περσινή εμπειρία ανέδειξε ένα αυξημένο ενδιαφέρον για εξειδίκευση σε μία πληθώρα θεματολογιών, που ξεκινούν από τον πυρήνα της εξυπηρέτησης των επισκεπτών και της διαχείρισης των παραπόνων τους και φτάνουν μέχρι τις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε περιοχής. Ανάγκες που αφορούν μεταξύ άλλων στην ολιστική και βιώσιμη διαχείριση του προορισμού, στην ανάδειξη της μοναδικότητας της τοπικής κουζίνας και στη δημιουργία ταυτότητας τόσο για την περιοχή, όσο και για τις μεμονωμένες τουριστικές επιχειρήσεις.

Οι περιοχές που ταξιδεύει το Σχολείο Τουρισμού OnTour έχουν ξεχωριστές εκπαιδευτικές ανάγκες και βασικό στοιχείο της διοργάνωσης αποτελεί η προσαρμογή της εκάστοτε ατζέντας ομιλιών και εργαστηρίων βάσει των τοπικών αναγκών. Σε αυτό έρχονται να συμβάλουν οι local ambassadors της κάθε περιοχής, οι οποίοι μαζί με την τοπική ομάδα διοργάνωσης προτείνουν τις θεματικές ενότητες, ανάλογα με τις ανάγκες των επαγγελματιών, την ωριμότητα και την σύνθεση του προορισμού τους.

Οι εισηγητές των Σχολείων Τουρισμού OnTour είναι δυναμικοί επαγγελματίες, εκπαιδευτικοί και επιχειρηματίες, που επιλέγονται λόγω της εξειδίκευσης τους στην εκάστοτε θεματολογία. Είναι όλοι κορυφαίοι του είδους τους, ανήκουν στην μεγάλη οικογένεια των Σχολείων Τουρισμού ΟnTour και ταξιδεύουν σε κάθε διοργάνωση, προσφέροντας τις γνώσεις τους αφιλοκερδώς στους επαγγελματίες του τουρισμού.

Άλλωστε, η αποστολή της διεύθυνσης εκπαίδευσης του ΙΝΣΕΤΕ, είναι η ενδυνάμωση των δεξιοτήτων και των ικανοτήτων των επαγγελματιών, η διαμόρφωση κουλτούρας εκπαίδευσης και επένδυσης στο ανθρώπινο δυναμικό, η δημιουργία μιας δυναμικής εκπαιδευτικής κοινότητας και η αποδοτική διαχείριση και λειτουργία των τουριστικών προορισμών μέσα από την ανάδειξη των συνεργειών.

Οι διοργανώσεις έχουν ελεύθερη είσοδο και στηρίζονται στον εθελοντισμό και τις χορηγίες τοπικών επιχειρήσεων, σε μία απόδειξη ότι όταν οι τοπικές κοινωνίες αποφασίσουν να ενώσουν τις δυνάμεις τους για το κοινό καλό, τα αποτελέσματα μπορούν να είναι εντυπωσιακά.

Δείτε εδώ περισσότερες πληροφορίες.

Λίγα λόγια για το Σχολείο Τουρισμού OnTour

Το Σχολείο Τουρισμού OnTour είναι μία εκπαιδευτική μη κερδοσκοπική δράση, η οποία γεννήθηκε το 2018 από τη σύμπραξη του Ινστιτούτου του ΣΕΤΕ (ΙΝΣΕΤΕ) και του ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ. Την εθνική διοργάνωση των Σχολείων Τουρισμού OnTour επιμελείται το ΙΝΣΕΤΕ, σε συνεργασία με τους εκάστοτε τοπικούς διοργανωτές.

Στόχος του Σχολείου Τουρισμού OnTour είναι να προσφέρει σύγχρονες γνώσεις, δεξιότητες, κίνητρα και έμπνευση στους επαγγελματίες των προορισμών που ταξιδεύει, οι οποίοι κατά κύριο λόγο, είναι αναπτυσσόμενες τουριστικές περιοχές. Η διοργάνωση των Σχολείων Τουρισμού OnTour βασίζεται στις συνέργειες των τοπικών κοινωνιών και αναδεικνύει την ανάγκη της συνεργασίας μεταξύ όλων των παρόχων της τουριστικής εμπειρίας του επισκέπτη, δίνοντας με αυτό τον τρόπο ένα μήνυμα αναφορικά με την πολυσύνθετη διάσταση του τουριστικού προϊόντος και την κρισιμότητα της λειτουργίας ενός τουριστικού προορισμού.

Κάθε Σχολείο συντονίζεται από μία τοπική ομάδα εθελοντών, της οποίας ηγείται ένας τοπικός εκπρόσωπος (Local Ambassador) και απευθύνεται σε όλους όσοι άμεσα ή έμμεσα, απασχολούνται και επηρεάζουν το τουριστικό προϊόν και τις υπηρεσίες του εκάστοτε προορισμού.

Τα Σχολεία Τουρισμού OnTour φέρουν την ακαδημαϊκή αιγίδα του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος και Εθνικοί Υποστηρικτές τους είναι η Ε-Survey και η Communication Effect.