Η Warply ανέλαβε για λογαριασμό της LG Hellas, τη στρατηγική επιβράβευσης και τον σχεδιασμό προγράμματος (loyalty scheme), την υλοποίηση και τη διαχείριση του LG B2B ACADEMY Club που πρόσφατα λανσαρίστηκε στο lgb2bacademyclub.gr.

Πρόκειται για το πρώτο πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών που δίνει την δυνατότητα σε επαγγελματίες στην Ελλάδα και την Κύπρο, να παρακολουθήσουν δωρεάν σεμινάρια από καταρτισμένους εκπαιδευτές της LG, να μαζέψουν πόντους επιβράβευσης και να κερδίσουν δώρα της επιλογής τους.

Για το πρόγραμμα συνολικά χρησιμοποιείται η loyalty και marketing engagement πλατφόρμα Warply Engage. 

Ουσιαστικά μέσα από το ψηφιακό LG B2B ACADEMY Club που έχει δημιουργήσει η Warply, μπορεί ένας επαγγελματίας να ενημερωθεί για τα σεμινάρια του LG Academy, να κάνει το booking του εισιτηρίου του, να απαντήσει σε ερωτηματολόγια και να λάβει πιστοποιήσεις παρακολούθησης σεμιναρίων ηλεκτρονικά, κα. Ταυτόχρονα, συλλέγει πόντους με όλες αυτές τις ενέργειες που στη συνέχεια μπορεί μέσα από το ίδιο site να τους εξαργυρώσει «παραγγέλνοντας» το δώρο της επιλογής του. 

Το ψηφιακό πρόγραμμα επιβράβευσης LG B2B ACADEMY Club είναι ένα μεγάλο έργο ψηφιοποίησης των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και της διαδικασίας παρακολούθησης που ήδη διοργανώνει η LG για πάνω από 10 χρόνια και καλύπτουν τις ανάγκες για διαρκή εκπαίδευση στους τομείς κλιματισμού και information display. Το έργο έγινε σε συνεργασία με τη Warply και διακρίνεται για το user experience και τις καινοτόμες λειτουργίες που προσφέρει, ενώ σύντομα θα συμπληρωθεί και με νέες καινοτομίες.