Η SAP ανακοίνωσε πρόσφατα νέες λειτουργίες για την πλατφόρμα SAP® C/4HANA, η οποία παρέχει λύσεις εμπειρίας πελατών (CX), με στόχο να βοηθήσει τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς να εδραιώσουν πιο προσωπικές σχέσεις με τους πελάτες τους.

Οι πρόσφατες εξελίξεις στο cloud ενδυναμώνουν το αίσθημα της εμπιστοσύνης, ενώ επιτρέπουν την εξατομικευμένη αλληλεπιδράση με τους πελάτες, την αποτελεσματική κατάρτιση για ομάδες πωλήσεων και τις σχέσεις με τους πελάτες, καθώς και βελτιωμένες δυνατότητες επικοινωνίας μεταξύ εργαζομένων και συνεργατών.

«Οι διαφορετικές προσεγγίσεις για την εμπειρία των πελατών δημιουργούν ένα χάσμα εμπειρίας – μία  κατάσταση η οποία προκύπτει όταν οι εταιρείες πιστεύουν ότι παρέχουν καλύτερη εμπειρία στους πελάτες τους από ό, τι αντιλαμβάνονται οι ίδιοι οι πελάτες», δήλωσε ο Alex Atzberger, President, SAP Customer Experience της SAP.

H πλατφόρμα SAP C/4HANA, σε συνδυασμό με τις λύσεις Experience Management της SAP, βοηθούν στην ελαχιστοποίηση αυτού του χάσματος. Ένας μεγάλος αριθμός πελατών, όπως η Verizon Communications Inc., η Colgate-Palmolive Company, η Coty Inc. και η Levi Strauss & Co, επιλέγουν ήδη λύσεις SAP C/4HANA. 

To ‘SAP C/4HANA Foundation’ βελτιώνει την εμπειρία των προγραμματιστών  

Η SAP ανακοίνωσε πρόσφατα ότι είναι πλέον διαθέσιμο το ‘SAP C/4HANA Foundation’, το οποίο επιτρέπει στους διαχειριστές συστημάτων και στους προγραμματιστές να εφαρμόζουν τις λύσεις cloud της SAP, εύκολα και γρήγορα. 

Το ‘SAP C/4HANA Foundation’  εφαρμόζεται αυτόματα σε όλους τους πελάτες του SAP C/4HANA, χωρίς επιπρόσθετο κόστος και περιλαμβάνει:

  • Ένα cockpit ως σημείο ενιαίας εισόδου για διαχειριστές και προγραμματιστές όπου προβάλλονται υλοποιημένες λύσεις και εγγεγραμμένες εφαρμογές 
  • Μία κονσόλα που επιτρέπει την ταυτοποίηση των νέων χρηστών και την διαχείριση των αδειών χρήσης τους
  • Επιλογές επέκτασης που εκτελούνται στο SAP Cloud Platform Extension Factory και στο project “Kyma” που παρέχουν στους διαχειριστές και τους προγραμματιστές τα εργαλεία για την αντιμετώπιση των προκλήσεων των υποδομών πληροφορικής

Η SAP σχεδιάζει την πλατφόρμα δεδομένων πελατών Enterprise-Grade Customer Data Platform

Με άξονα τις θεμελιώδεις υπηρεσίες των χαρτοφυλακίων SAP Customer Data Cloud και SAP Cloud , η SAP σχεδιάζει να αναπτύξει και να εμπλουτίσει τις λύσεις αυτές για την παροχή μίας πλατφόρμας δεδομένων για επιχειρήσεις. Η πλατφόρμα δεδομένων πελατών αρχικά θα:

  • Παρέχει βασικές δυνατότητες ενοποίησης δεδομένα πελατών από πηγές εντός και εκτός σύνδεσης σε ένα συγκεντρωτικό αποθηκευτικό χώρο. 
  • Βελτιώνει την ποιότητα των δεδομένων και θα τα ενσωματώνουν σε ένα ενιαίο, εμπλουτισμένο προφίλ πελάτη
  • Παρέχει άμεσα δεδομένα σε συνδεδεμένες εφαρμογές SAP και μη, για ενεργοποίηση σε πραγματικό χρόνο

Το Training Cloud για το SAP Litmos® ενισχύει την εμπειρία των πελατών 

Το training cloud για τη λύση SAP Litmos®, είναι η πιο πρόσφατη προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο λύσεων SAP Customer Experience, παρέχοντας στοχευμένη και συνεχόμενη κατάρτιση, με στόχο να εξοπλίσει τους ανθρώπους με τις γνώσεις και τις δεξιότητες που χρειάζονται για να έχουν την μέγιστη δυνατή απόδοση. 

Περιλαμβάνει μία ενσωματωμένη βιβλιοθήκη που περιέχει βραβευμένο περιεχόμενο μαθημάτων, σχεδιασμένο για μεταδώσει τις κατάλληλες γνώσεις και δεξιότητες στον τομέα των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης πελατών. Με περισσότερους από 15 εκατομμύρια χρήστες, οι πελάτες εκτιμούν όλο και περισσότερο την αξία της κατάρτισης για την οικοδόμηση ενός αφοσιωμένου, ενημερωμένου, δραστήριου εργατικού δυναμικού με στόχο την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών, καθώς και της διατήρησης τους.

Ruum by SAP™ – Για μία καλύτερη Εμπειρία Συνεργασίας 

Η ενσωμάτωση της λύσης Ruum by SAP™, ενός λογισμικού SaaS, θα βελτιώσει την συνεργασία και την αποτελεσματικότητα για τους χρήστες χαρτοφυλακίων SAP Marketing Cloud, SAP Commerce Cloud, SAP Service Cloud και SAP Sales Cloud. Η λύση Ruum βοηθάει τους χρήστες SAP C/4HANA να ξεπεράσουν τα οργανωτικά εμπόδια, να διαχειριστούν αποτελεσματικότερα τις εργασίες που σχετίζονται με τα projects και να μειώσουν το κόστος, αφιερώνοντας λιγότερο χρόνο σε διοικητικά καθήκοντα και εξαλείφοντας την ανάγκη τα μέλη της ομάδας να μεταπηδούν μεταξύ διαφορετικών προγραμμάτων ή συστημάτων. Η Ruum είναι μια εταιρεία χαρτοφυλακίου που εξελίχθηκε από το SAP.iO Venture Studio, το εσωτερικό πρόγραμμα που διαχειρίζεται από το SAP.iO.

Το Account-Based Marketing βοηθάει τους Επαγγελματίες του Marketing να παρέχουν Καλύτερη Εμπειρία για τα Brands 

H SAP εισήγαγε πρόσφατα νέες δυνατότητες στη λύση cloud, παρέχοντας στους επαγγελματίες του Marketing περισσότερα εργαλεία για την βελτίωση της αποδοτικότητας τους. Οπλισμένοι με αυτές τις δυνατότητες, οι επαγγελματίες του Marketing μπορούν να εκτιμήσουν καλύτερα το engagement του brand, να εντρυφήσουν στις λεπτομέρειες του λογαριασμού τους και να δημιουργήσουν αυτόματα κοινά-στόχος, με βάση τις συγκεκριμένες προτιμήσεις τους.