Για περισσότερο από δύο δεκαετίες, η Kaspersky Lab προσφέρει τις καλύτερες λύσεις ασφάλειας στους πελάτες της, πίστη στην αποστολή της να σώσει τον κόσμο.

Καθώς ο κόσμος έχει γίνει πιο ψηφιοποιημένος και παγκοσμιοποιημένος, η εταιρεία έχει εξελιχθεί σε κάτι περισσότερο από ένα εργαστήριο κατά των ιών κι έχει μετατραπεί σε ηγέτη της τεχνολογίας με ένα προηγμένο και ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο λύσεων και υπηρεσιών ασφάλειας, συμπεριλαμβανομένων καινοτόμων προϊόντων και τεχνολογιών, υπηρεσιών cloud και παγκοσμίου κύρους πληροφόρησης απειλών. 

Η νέα εταιρική ταυτότητα αντικατοπτρίζει αυτόν τον μετασχηματισμό. Το όνομα της εταιρείας γίνεται απλά «Kaspersky» και η νέα αποστολή της είναι να «οικοδομήσει έναν ασφαλέστερο κόσμο», υπογραμμίζοντας τη δέσμευσή της για ένα μέλλον εμπιστοσύνης και πλήρους διαφάνειας, όπου όλοι απολαμβάνουν τις ατελείωτες ευκαιρίες που προσφέρει η τεχνολογία, γιατί την προστατεύουμε.       

Το νέο branding αντικατοπτρίζει την εξέλιξη της επιχειρηματικής εστίασης της εταιρείας από την “ψηφιακή ασφάλεια” στην ευρύτερη έννοια της “ψηφιακής ανοσίας”. Ζούμε σε έναν κόσμο όπου η τεχνολογία μάς συνδέει σε πλατφόρμες και σύνορα όπως ποτέ άλλοτε. Βρισκόμαστε σε μια διασταύρωση όπου οι άνθρωποι και η τεχνολογία συνεργάζονται για να βελτιώσουν τη ζωή μας. Επομένως, η ψηφιακή ασφάλεια στον σημερινό κόσμο είναι κάτι περισσότερο από την προστασία των συσκευών, αλλά την ανάπτυξη ενός οικοσυστήματος όπου προστατεύονται τα πάντα. Η νέα οπτική και εταιρική ταυτότητα της Kaspersky σηματοδοτεί τη δέσμευση της εταιρείας σε αυτή την εξέλιξη και την καθοδήγηση για την ανάπτυξη υψηλότερων βιομηχανικών προτύπων για το μέλλον. Σηματοδοτεί επίσης την υποστήριξη της εταιρείας για τη δημιουργία συνδεδεμένων συστημάτων που είναι secure-by-design, όπου η ασφάλεια δεν είναι μόνο ένα προαιρετικό add-on στο τέλος της διαδικασίας.

Σχολιάζοντας τη νέα εταιρική ταυτότητα, ο Eugene Kaspersky, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε: «Από τότε που ιδρύσαμε την εταιρεία μας πριν από 22 χρόνια, έχουμε δει τόσο το τοπίο των ψηφιακών αλλαγών όσο και τη βιομηχανία μας να εξελίσσονται τόσο πολύ που δεν αναγνωρίζονται, ενώ παράλληλα παρατηρούμε τον αυξανόμενο ρόλο της τεχνολογίας στη ζωή μας τόσο στην εργασία όσο και στο σπίτι. Σήμερα, ο κόσμος έχει νέες ανάγκες και το rebranding μας αντικατοπτρίζει το όραμά μας να ανταποκριθούμε στις ανάγκες αυτές – όχι μόνο για σήμερα, αλλά και για το μέλλον. Βασιζόμενοι στην επιτυχημένη πορεία μας στην προστασία του κόσμου από τις ψηφιακές απειλές, θα βοηθήσουμε επίσης στην οικοδόμηση ενός ασφαλέστερου κόσμου που θα έχει ανοσία στις ψηφιακές απειλές. Ένας κόσμος όπου όλοι μπορούν να απολαύσουν ελεύθερα τα πολλά οφέλη που προσφέρει η τεχνολογία». 

Ως Kaspersky, με αποστολή της την «Οικοδόμηση ενός ασφαλέστερου κόσμου», η εταιρεία θα επιτρέψει σε όλους να αγκαλιάσουν, να εμπιστευτούν και να χρησιμοποιήσουν νέες καινοτομίες που προστατεύονται από τις τεχνολογίες της. 

Νέα οπτική ταυτότητα 

Ως κομμάτι του μετασχηματισμού, η εταιρεία έχει ενημερώσει επίσης και την οπτική της ταυτότητα για να αντικατοπτρίσει τις βασικές αξίες και την ουσία αυτών που χαρακτηρίζουν την Kaspersky ως οργανισμό. Το νέο λογότυπο δημιουργείται από γεωμετρικά και μαθηματικά ακριβή γράμματα, που αντιπροσωπεύουν την κορυφαία τεχνογνωσία στον τομέα της τεχνολογίας λογισμικού από την οποία προέρχεται η εταιρεία και στην οποία παραμένει δεσμευμένη. Στην αλλαγή ονόματος, έχουμε επίσης αφαιρέσει τη λέξη «Lab». 

«Η βάση για το υπάρχον λογότυπό μας αναπτύχθηκε το 1997 και πολλά πράγματα άλλαξαν έκτοτε. Προηγουμένως, χρησιμοποιήσαμε γράμματα από το ελληνικό αλφάβητο που δεν είναι πλέον επίκαιρα λόγω των αλλαγών στο εύρος και το βάθος των επικοινωνιών μας – πρέπει να κοιτάξουμε το μέλλον και να αγκαλιάσουμε τον ψηφιακό κόσμο. Φαινόταν λογικό να αφαιρέσουμε το «Lab – εργαστήριο» από το όνομά μας όταν αναπτύξαμε τη νέα οπτική ταυτότητα – καθώς θέλαμε να απλοποιήσουμε την επωνυμία μας κατά τρόπο που να συμβάλλει στην προσφορά της φιλοσοφίας και της αποστολής μας που έχουν εμπνευστεί από την αρχή, επισημαίνοντας ταυτόχρονα την ευρεία γκάμα τεχνολογιών της εταιρείας μας», δήλωσε ο Andrew Winton, Αντιπρόεδρος, Marketing στην Kaspersky.