H Astrolabs, το διεθνώς αναγνωρισμένο  digital agency με έδρα τη Θεσσαλονίκη ήταν η μοναδική ελληνική εταιρία, με έδρα στη χώρα μας, από το χώρο των ψηφιακών υπηρεσιών, που παρευρέθηκε, κατόπιν προσκλησης, στο μεγαλύτερο event που διοργανώνει το Facebook για developers και digital marketers κάθε χρόνο στο San Jose της Καλιφόρνια.

Στο Facebook F8 2019, η Έφη Χατζηγιαννοπούλου, Digital Managing Director της Astrolabs, είχε την ευκαιρία  και τη μοναδική εμπειρία να παρακολουθήσει από κοντά τον Zuckerberg να ανακοινώνει ότι νεότερο ετοιμάζει το Facebook.

H σημαντική αυτή διάκριση για την Astrolabs, επιβεβαιώνει ότι την εποχή του brain drain – αυτή τη μεγάλη πληγή για την Ελλάδα – υπάρχουν νέοι που παραμένουν στη χώρα και καταφέρνουν να κάνουν τη διαφορά διεθνώς.

Η ίδια σημείωσε: “Δεν είδα ποτέ την απόφαση του να παραμείνω στην Ελλάδα σαν συμβιβασμό. Η ποιότητα της δουλειάς που κάνουμε στην Astrolabs μας δίνει την αυτοπεποίθηση να διεκδικούμε και να πετυχαίνουμε όλο και μεγαλύτερους στόχους αλλά και διεθνή παρουσία.

Η συνεχής ενημέρωση για νέες τεχνολογίες, features και trends είναι κάτι που λατρεύω αλλά και μέγιστης σημασίας για τη δουλειά μας. Άλλωστε η καινοτομία είναι κομμάτι της φιλοσοφίας μας στην Astrolabs. H δημιουργική και αποτελεσματική αξιοποίηση όλων των νέων εργαλείων και δυνατοτήτων με σκοπό τη βέλτιστη προώθηση των πελατών μας είναι το πάθος μας!”

“Το ότι βρέθηκα στο F8, εκτός από το ότι με χαροποίησε ιδιαίτερα, με τροφοδότησε με γνώση και έμπνευση. Aναμένουμε να δούμε πολλά και ενδιαφέροντα από Facebook, Instagram και Whatsup. To Facebook γυρνάει πίσω στην ουσία της χρήσης του, που είναι η επικοινωνία… Εξελίσσει το messenger και το κάνει ταχύτερο και με νέες δυνατότητες όπως η επιλογή μετάφρασης των μηνυμάτων… Ενδυναμώνει τα facebook groups, δίνει βαρύτητα στα communities και στο πως θα μπορούν να οργανώνονται δράσεις μέσω facebook αλλά και στο dating μέσω του Facebook dating. Εισάγει το Instagram video chat και εξελίσσει τα Ιnstagram stories. Bαρύτητα δίνει και σε νέες δυνατότητες για την προώθηση των πωλήσεων των eshops, όπως πχ με το νέο product catalogue feature για το WhatsApp’s Business app. Στο δημιουργικό κομμάτι τα πράγματα γίνονται συναρπαστικά με τα AR effects και τις ευφάνταστες χρήσεις του VR. Aνυπομονώ να θέσουμε σε χρήση όλες τις νέες δυνατότητες που ανακοινώθηκαν και που θα αρχίσουν να γίνονται σιγά-σιγά διαθέσιμες”.at.gr