Η MLS ανακοινώνει την είσοδό της στην αγορά της Αλβανίας, την τέταρτη αγορά του εξωτερικού στην οποία εισέρχεται μετά από την Κύπρο, τη Σερβία και τη Βουλγαρία. Η Αλβανία, με πληθυσμό 2.8 εκ. λόγω της γεωγραφικής της θέσης αποτελεί αγορά στην οποία η MLS θα επιδιώξει να παίξει σημαντικό ρόλο.

Η MLS πηγαίνει στην αγορά της Αλβανίας με το MLS Easy™ και τα MLS Smartphones και Tablets.

Το λειτουργικό σύστημα του MLS Easy™ αναπτύχθηκε και στην Αλβανική γλώσσα. Επίσης, τόσο τα MLS Smartphones και Tablets όσο και το MLS Easy™ ενσωματώνουν στα Αλβανικά την υπηρεσία Live Services η οποία δίνει την δυνατότητα στους χρήστες να αναζητούν τα κοντινότερα εστιατόρια, βενζινάδικα, φαρμακεία, τράπεζες, νοσοκομεία, σημεία στάθμευσης ή άλλα σημεία ενδιαφέροντος στην Αλβανία, και – όταν ζητείται – να πλοηγούνται σε αυτά. Η MLS, θα εξετάσει στο εγγύς μέλλον την πιθανότητα να αναπτύξει στην αλβανική γλώσσα και την αναγνώριση φωνής.

Η MLS θα συνεργαστεί με την ελληνικών συμφερόντων Αλβανική εταιρεία DSA Digital Systems shpk. Η DSA θα  διανέμει τα προϊόντα της MLS στην Αλβανική αγορά.

Η MLS σε συνεργασία με την DSA, θα συνεργαστεί με τους τοπικούς παρόχους της Αλβανίας με αιχμή του δόρατος το MLS Easy™. Μέσω του MLS Easy™ δίνεται η δυνατότητα στους τοπικούς παρόχους να μετακινήσουν χρήστες 2G (που στην Αλβανία είναι πάρα πολλοί) σε 4G με αποτέλεσμα την αύξηση των εσόδων τους λόγω της χρήσης υπηρεσιών δεδομένων.

Επίσης, τα προϊόντα της MLS θα βρίσκονται στις τοπικές αλυσίδες λιανικής της Αλβανίας. 

Την εξυπηρέτηση After Sales θα αναλάβει η Elektro-servis Albania.

Η MLS υλοποιεί με συνέπεια το στρατηγικό της σχεδιασμό (2018-2021) με στόχο την επέκτασή της σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού από τις οποίες η εταιρεία προσδοκά σημαντική ανάπτυξη. Το ποσοστό των εξαγωγών στις συνολικές πωλήσεις της εταιρείας, αναμένεται από την φετινή κιόλας χρήση να είναι διψήφιο.