Το Techpress.gr ήταν από τα ελάχιστα ελληνικά sites τεχνολογίας (δεν ξεπέρασαν τα 5) που βρέθηκε στην Ανδαλουσία προσκεκλημένο της IFA για να παρακολουθήσουμε από κοντά το ετήσιο συνέδριο τεχνολογίας IFA Global Press Conference 2019.

Αποστολή: Τρύφων Αλευρίτης

O Executive Vice President της Messe Berlin Group και Executive Director της IFA, Jens Heithecker.

Πάνω από 300 δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να δουν και να ακούσουν από κοντά τους ιθύνοντες του συνεδρίου  για το τι μας επιφυλάσσει η μεγάλη έκθεση τεχνολογίας που θα διεξαχθεί στο Βερολίνο, από τις 6 έως τις 11 Σεπτεμβρίου του 2019. Τις ομιλίες άνοιξε ο κ. Jens Heithecker, Executive Vice President της Messe Berlin Group και Executive Director της IFA, αναφέροντας πως: «Η Ανδαλουσία μετατρέπεται αυτό το Σαββατοκύριακο σε ακτή του φωτός με τα λαμπερά φώτα της βιομηχανίας της τεχνολογίας…». Μετά ακολούθησαν οι παρουσιάσεις των εταιρειών που συμμετείχαν.

Philips

Γνωρίσαμε από κοντά την νέα Market Leader της Philips Personal Health DACH, Marlies Gebetsberger, η οποία ανέφερε το πώς έχει καταφέρει η εταιρεία να καινοτομήσει στον τομέα των δεδομένων και της υγείας. Η Philips βρίσκεται στην πρώτη γραμμή με την τεράστια τεχνογνωσία της όσον αφορά τη συνδεσιμότητα, τα μεγάλα δεδομένα και την Τεχνητή Νοημοσύνη και αξιοποίησε το IFA GPC για να ανακοινώσει τις λύσεις της Philips Sonicar Teledentistry. Η υπηρεσία Philips Sonicare Teledentistry παρέχει σε ασθενείς, την δυνατότητα να έχουν απομακρυσμένη οδοντιατρική συμβουλή από εξουσιοδοτημένους οδοντιάτρους εντός 24 ωρών. Η εφαρμογή Sonicare της Philips λειτουργεί ως «εικονικός κόμβος» για την προσωπική φροντίδα του στόματος. Οι χρήστες μπορούν να διαχειρίζονται καθημερινά την πλήρη στοματική φροντίδα τους και να μοιράζονται τα δεδομένα με τους γιατρούς τους.

TCL

Ο κινέζικος κολοσσός TCL, μας γνωστοποίησε τις φιλοδοξίες του να γίνει σημαντικός παίκτης στην Ευρώπη, στις κατηγορίες τηλεόρασης, ήχου και κλιματισμού μέσα στα επόμενα τρία χρόνια. Ο κ. Marek Maciejewski, Διευθυντής Ανάπτυξης Προϊόντων της TCL Europe, δήλωσε ότι η επιχείρηση στοχεύει στην κορυφή τριών θέσεων στην Ευρώπη έως το 2020 και στις τρεις πρώτες θέσεις για τον ήχο και τον κλιματισμό έως το 2022. Προσέθεσε ότι η εταιρεία κινείται σε περισσότερες χώρες, ξεκινώντας από τον ερχόμενο Μάιο,  με την Πορτογαλία, την Δημοκρατία της Ιρλανδίας, την Ελβετία, την Αυστρία και τις χώρες της Βαλκανικής. Οι νέες τηλεοράσεις TCL θα διαθέτουν μίνι LED σε 1.000 ζώνες – δηλαδή 20.000 LED – ενώ η εξαιρετικά λεπτή τηλεόραση έχει πάχος μικρότερο από 1cm. Τον Ιούλιο, η TCL Europe θα ξεκινήσει τις πρώτες σειρές ακουστικών της – τέσσερις σειρές συνολικά – καθώς και ένα αυτόνομο sound bar. Ο κ. Frederic Langin, Αντιπρόεδρος πωλήσεων και μάρκετινγκ της TCL Europe, δήλωσε ότι η TCL Europe αυξήθηκε κατά 43% το 2018 και τόνισε την αύξηση της μάρκας στη Γερμανία (50%) και το μερίδιο αγοράς στη Γαλλία (10%).

Haier

Ο CEO της Haier Europe, Yannick Fierling, μετά την πρόσφατη εξαγορά του ομίλου Candy Hoover παρακολούθησε για πρώτη φορά την IFA 2019 Global Press Conference. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασής του, ο κ. Fierling υπογράμμισε την πρόθεση της Haier να εξυπηρετήσει ένα ευρύ φάσμα καταναλωτικών στόχων χάρη στη στρατηγική της. Επί του παρόντος κατέχει την πέμπτη θέση στη Δυτική Ευρώπη όσον αφορά στα συνδυασμένα έσοδα, η Haier στοχεύει να καταστεί μία από τις τρεις πρώτες εταιρείες μέχρι το έτος 2022. Η Haier πρωτοπορεί για δέκα συνεχή χρόνια στις οικιακές συσκευές και έχει οικοδομήσει με επιτυχία τη στρατηγική δέσμευση για καινοτομία, branding, Έρευνα & Ανάπτυξη.

Metz

Ο Δρ. Norbert Kotzbauer, Διευθύνων Σύμβουλος της Metz Blue, ανέφερε ότι μετά την επιτυχημένη έναρξη του νέου παγκόσμιου brand Metz Blue στη Γερμανία, την Ινδία, το Χονγκ Κονγκ, καθώς και σε μεγάλα τμήματα της Ανατολικής και Νότιας Ευρώπης, η προσπάθεια θα συνεχιστεί βασιζόμενη στην νέα στρατηγική της εταιρείας.

Safera

Η Safera αλλάζει το παιχνίδι της έξυπνης μαγειρικής με το λανσάρισμα του Safera Sense, του “First Complete Smart Cooking Sensor”. Η Safera Sense αναγνωρίζει τα διάφορα γεγονότα μαγειρέματος και ρυθμίζει αυτόματα τους χρονομετρητές, παρακολουθεί την ποιότητα του αέρα και σας ενημερώνει πότε είναι καιρός να αερίζετε και ειδοποιεί αν έχετε ξεχάσει αναμμένη την κουζίνα. Η Erkka Suvikumpu, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Safera καλωσόρισε όλους τους έξυπνους σεφ από όλο τον κόσμο στη νέα εποχή της έξυπνης μαγειρικής.

Hisense Gorenje (DACH)

Ο διευθυντής μάρκετινγκ της Hisense Gorenje (DACH), Julian Lietzau, ανακοίνωσε ότι η χορηγία της εταιρείας στο πρωτάθλημα Euro 2020 θα περιλαμβάνει τα εμπορικά σήματα Hisense και Gorenje. Ο κ. Lietzau αναφέρει ότι η χορηγία του Euro 2020 θα περιέχει όλες τις τηλεοράσεις, ψυγεία, καταψύκτες, πλυντήρια, smart phones, tablet, κλιματισμό και SDA. Πρόσθεσε ότι η χορηγία περιλαμβάνει επίσης τα λογότυπα του εμπορικού σήματος στους πίνακες αποτελεσμάτων σε όλους τους αγώνες και η Hisense θα είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής τεχνολογίας οθόνης σε στάδια σε όλο το τουρνουά. Ο κ. Lietzau παρουσίασε επίσης τη νέα  σειρά Hisense U9 ULED Premium, η οποία θα κυκλοφορήσει τον Σεπτέμβριο: «Αυτό είναι ένα κβαντικό άλμα προς το μέλλον», ανέφερε. «Με 33.177.600 pixels, η 75U9E είναι μία από τις τηλεοράσεις υψηλότερης ανάλυσης που έχουν δημιουργηθεί έως σήμερα».

Τα νέα δεν σταματούν

Ο CEO της Messe Berlin, Dr.Christian Goke.

Αξίζει να αναφερθεί επίσης ότι ο CEO της Huawei, Richard Yu, ανακοίνωσε πως θα “ανοίξει” τη φετινή έκθεση του Βερολίνου με την κεντρική ομιλία του, ενώ θα ακολουθήσει μια εξίσου σημαντική ομιλία από τον Christiano Amon, πρόεδρο της Qualcomm.

Επίσης, η Ιαπωνία θα είναι ο πρώτος Global Innovation Partner της IFA Next, σε μια προσπάθεια να αναδείξει τους τεχνολογικούς κολοσσούς της. Ένα λαμπρό παράδειγμα είναι η Panasonic , η οποία παρουσίασε τις νέες καινοτόμες λύσεις της.

Ο CEO της Messe Berlin, Dr.Christian Goke, δήλωσε πως το «co-innovation» βρίσκεται στην καρδιά της IFA φέτος. Είναι σημαντική η συνεργασία τόνισε όλων των παραγόντων της αγοράς, καθώς διαδραματίζουν σημαίνοντα ρόλο στην διαμόρφωση της κοινωνίας τους μέλλοντος, μέσα από τις τεχνολογίες που αναπτύσσουν.