Μακριά από τη γνωστή παρουσία της στην άλλη… όχθη του Ατλαντικού βρίσκεται η γνωστή εταιρεία.

Motorola logoΜεγάλα προβλήματα, όσον αφορά τις πωλήσεις των κινητών τηλεφώνων της, έχει στις Ηνωμένες Πολιτείες η Motorola. Η γνωστή εταιρεία είναι πολύ πιθανό να χάσει την «πρώτη θέση», καθώς το καταναλωτικό κοινό αρχίζει να αποχωρεί από κοντά της, και πλέον στρέφεται σε πιο προηγμένα τεχνολογικά προϊόντα. Το γεγονός αυτό, έφερε στο προσκήνιο σχετική έρευνα που πραγματοποίησε η IDC and Strategy Analytics. Βάσει αυτής, λοιπόν, το πρώτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς το μερίδιο της Motorola στην αμερικάνικη αγορά είχε αισθητή μείωση φτάνοντας το 25% έναντι του 37.7% στις αρχές του 2007. Οι ανταγωνίστριες εταιρείες, LG Electronics και Samsung Electronics, διεύρυναν το δικό τους ποσοστό στο 21% έκαστη. Μεγάλη αύξηση στις πωλήσεις σημείωσε και η Apple, αφού η είσοδος του iPhone ήταν ιδιαίτερα δυναμική.

Ο Ραμόν Γιάμας, αναλυτής της IDC and Strategy Analytics, επισημαίνει ότι με τους σημερινούς της ρυθμούς η Motorola πριν από την εκπνοή της χρονιάς θα χάσει την κορυφαία θέση της στις ΗΠΑ. Πρέπει, επίσης, να σημειωθεί ότι πρόκειται για τη μοναδική αγορά, στην οποία έχει εξασφαλίσει αυτή την κατάταξη. Η Motorola ήταν εκείνη, η οποία δημιούργησε την αγορά κινητών τηλεφώνων πριν από 25 χρόνια.

Στην Ευρώπη και την Ασία, ωστόσο, οι καταναλωτές έχουν ήδη στραφεί στα κινητά τηλέφωνα με τις οθόνες αφής της LG Electronics, καθώς και στις συσκευές της Nokia, oι οποίες, μεταξύ άλλων, προσφέρουν δορυφορική πλοήγηση. Αποτέλεσμα ήταν οι πωλήσεις της Motorola να μειωθούν δραστικά κατά 33% σε όλο τον κόσμο για το 2007.