Το νέο Omnichannel οικοσύστημα εξυπηρέτησης πελατών της Eurobank είναι πλέον πραγματικότητα, με τη συνδρομή της  ATCOM ως στρατηγικό και τεχνολογικό συνεργάτη για την υλοποίησή του. Η ανανεωμένη διακαναλική στρατηγική για τη Eurobank επαναπροσδιορίζει την τραπεζική εμπειρία και την ενοποιεί σε κάθε σημείο αλληλεπίδρασης με την τράπεζα.

Η συνεργασία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του ριζικού μετασχηματισμού στον οποίο έχει επενδύσει η Eurobank για τη στρατηγική ενσωμάτωση των καινοτομιών της ψηφιακής εποχής στο σύνολο των συστημάτων, λειτουργιών, προϊόντων και υπηρεσιών της.

Η ATCOM προχώρησε στον ανασχεδιασμό της υπηρεσίας ηλεκτρονικής τραπεζικής για ιδιώτες, του User Interface των ATMs και της εφαρμογής Eurobank Mobile App για κινητές συσκευές, της οποίας τα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων: την υποστήριξη έξυπνων πληρωμών μέσω της υπηρεσίας PaF Payments, την πραγματοποίηση online αγορών μέσω της υπηρεσίας Eurobank Masterpass, αλλά και την ενισχυμένη ασφάλεια όλων των συναλλαγών μέσα από τεχνολογίες που επιτρέπουν βιομετρική ταυτοποίηση, καθώς και τη λειτουργία Shake2Logout. 

ο κ. Κωστής Πάικος, Διευθυντής Ψηφιακών Υπηρεσιών για Ιδιώτες της Eurobank, ανέφερε σχετικά: “Ο επαναπροσδιορισμός των εμπειριών που προσφέρουμε στους πελάτες μας από όλα τα σημεία διεπαφής τους με την Τράπεζα, αποτελεί ένα βασικό πυλώνα του προγράμματος ψηφιακού μετασχηματισμού της Eurobank. Ξεκινήσαμε αυτή την προσπάθεια από τον ριζικό ανασχεδιασμό των βασικών μας ψηφιακών καναλιών, eBanking & Mobile App, ακολουθώντας omnichannel στρατηγική, τόσο σε επίπεδο σχεδιασμού των νέων υπηρεσιών μας όσο και στον τρόπο υλοποίησης τους. Για την ολοκλήρωση του σύνθετου αυτού έργου, υιοθετήσαμε σύγχρονες μεθοδολογίες UX design & project management, υλοποιήσαμε εσωτερικά την απαραίτητη omnichannel τεχνολογική υποδομή, ενώ παράλληλα προχωρήσαμε και σε στρατηγικές συνεργασίες με εξειδικευμένους συνεργάτες, τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, οι οποίοι συνέβαλαν σημαντικά με την εμπειρία τους στο να δημιουργήσουμε ένα οικοσύστημα ψηφιακής εξυπηρέτησης διεθνών προδιαγραφών.”

“To έργο του Οmnichannel banking της Eurobank ήταν μία μεγάλη πρόκληση για εμάς, που φέραμε εις πέρας με απόλυτη επιτυχία. Με στροφή 180 μοιρών από προϊοντοκεντρικές σε πελατοκεντρικές προσεγγίσεις, η στρατηγική μας γκρέμισε κάθε τοίχο ανάμεσα σε κανάλια, λειτουργίες και διαδικασίες και άλλαξε μια για πάντα τα δεδομένα στον ελληνικό τραπεζικό τομέα. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που η Eurobank επέλεξε την ATCOM ως στρατηγικό και τεχνολογικό συνεργάτη στο σπουδαίο αυτό εγχείρημα και προσβλέπουμε στην ολοκλήρωση επόμενων έργων, στα πλαίσια της συνεχούς βελτιστοποίησης των υπηρεσιών της τράπεζας”, δήλωσε ο κ. Κωνσταντίνος Θεοτοκάς, CEO της ATCOM.