Η εταιρεία γυναικείων ρούχων Parabita επέλεξε το επαγγελματικό τμήμα LG Business Solutions της LG Electronics (LG) και την εταιρεία οπτικοακουστικών Mood Media Hellas, για την προμήθεια και εγκατάσταση καινοτόμων retail λύσεων digital signage στα καταστήματά της.

Η γνωστή αλυσίδα αναβάθμισε τα καταστήματά της στην Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λάρισα, επιλέγοντας window-facing οθόνες υψηλής φωτεινότητας 55’’ ιντσών για την προβολή των νέων σειρών ρούχων της εταιρείας στις βιτρίνες των καταστημάτων.

Πιο αναλυτικά τοποθετήθηκαν στις βιτρίνες των καταστημάτων οθόνες digital signage των σειρών XS2D, SH7DB, LS75C και SE3(K)B, οι οποίες επιλέχθηκαν για την προσέλκυση των καταναλωτών και την αναβάθμιση της εμπειρίας τους, χάρη στα ζωντανά χρώματα, την υψηλή φωτεινότητα και την εξαιρετική ανάλυσή τους. Συγκεκριμένα, οι window-facing οθόνες της LG διαθέτουν υψηλή φωτεινότητα (έως 2.500nits), καθώς και ειδικά φίλτρα αντανάκλασης (shine-out) αποδίδοντας ένα τέλειο οπτικό αποτέλεσμα ακόμα και κάτω από συνθήκες έντονου φωτισμού και υψηλής ηλιοφάνειας.

Επίσης, οι σειρές επαγγελματικών οθόνων υψηλής φωτεινότητας της LG ενδείκνυνται για εφαρμογές σε βιτρίνες καταστημάτων λόγω της τεχνολογίας Οθόνης PD (Public Display) που διαθέτουν, με την οποία εφαρμόζεται ενιαία κατανομή πίεσης, έχοντας ως αποτέλεσμα μεγαλύτερη σταθερότητα και επιτρέποντας την εγκατάσταση τόσο σε οριζόντιο όσο και σε κατακόρυφο προσανατολισμό. Ακόμη, λόγω της τεχνολογίας αυτής εξαλείφεται το φαινόμενο δημιουργίας αποτυπώματος έπειτα από πολύωρη χρήση με στατικό περιεχόμενο.

Ο κ. Βασίλης Σταθόπουλος, Managing director δήλωσε σχετικά: «Οι προηγμένες retail digital signage εφαρμογές της LG κρίθηκαν βέλτιστες χάρη στην υψηλή φωτεινότητά τους, η οποία διατηρεί την ποιότητα του οπτικού αποτελέσματος ακόμα και σε ημέρες με εξαιρετικά υψηλή ηλιοφάνεια. Επιπλέον, με την προμήθεια και την εγκατάσταση των κορυφαίων window-facing digital signage οθόνων υψηλής ποιότητας και αξιοπιστίας της LG, μπορούμε να προβάλουμε τα προϊόντα της εταιρείας μας, αναβαθμίζοντας την εμπειρία του καταναλωτή και αυξάνοντας την πιθανότητα προσέλκυσής του».