Στους «Ηγέτες» εντάχθηκε η Fujitsu, στην αναφορά «Magic Quadrants» της Gartner, Inc. H διάκριση αφορά στις κατηγορίες “Help Desk Outsourcing, Western Europe” και “Desktop Outsourcing in Western Europe” για παροχή υπηρεσιών υποστήριξης υπολογιστών γραφείου.


fujitsu-logoOι δύο αναφορές αφορούν αξιολογήσεις που στηρίχθηκαν σύμφωνα με την Gartner, “στην αρτιότητα του οράματος και στην ικανότητα εκτέλεσης”.


Η Fujitsu αυτή τη στιγμή διαχειρίζεται πάνω από 1.5 εκατομμύριο συστήματα σε 17 χώρες της Δυτικής Ευρώπης και υποστηρίζει περισσότερους από 1 εκατομμύριο χρήστες σε περισσότερες από 600 διαφορετικούς πελάτες, μέσα από τη λειτουργία του helpdesk. Το helpdesk της Fujitsu, όπως και οι υπηρεσίες διαχείρισης υπολογιστών γραφείου, ενσωματώνουν τη μεθοδολογία του Sense and Respond. Η πατενταρισμένη αυτή μεθοδολογία έχει σχεδιαστεί από τη Fujitsu με στόχο να καλύψει τον τελικό χρήστη σε καίριες ανάγκες του, όπως η πρόληψη, ο αυτοματισμός και η μείωση της ανάγκης τηλεφωνικών συνδιαλέξεων.


Σύμφωνα με τη Fujitsu, η ένταξή της στους Ηγέτες της αναφοράς στους πιο πάνω τομείς, οφείλεται σε αυτήν ακριβώς τη μεθοδολογία. Ταυτόχρονα, η παγκοσμιοποίηση της εταιρίας, έχει προσφέρει σημαντικά οφέλη στην ανάπτυξη της προσφοράς των υπηρεσιών του helpdesk και της διαχείρισης των υπολογιστών γραφείου. Και αυτό, γιατί προσφέρει τη δυνατότητα στο χρήστη να αυξήσει την αποδοτικότητα και να κατοχυρώσει τα οφέλη του, με την ταυτόχρονη κάλυψη της ανάγκης του για ελαχιστοποίηση του κόστους.


«Με χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι η Gartner μάς έχει εντάξει σε αυτό το τεταρτημόριο, γιατί τονίζει την πρόοδο που έχουμε κάνει τα τελευταία τρία χρόνια και κατατάσσει τη Fujitsu ως ένα σημαντικό «παίκτη» στον τομέα των υπηρεσιών υποστήριξης (outsourcing) υπολογιστών γραφείου και προσφοράς υπηρεσιών helpdesk”, σημειώνει ο κ. Διονύσης Μιχαλόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Fujitsu Technology Solutions για Ελλάδα, Κύπρο & Ισραήλ. «Με τη χρήση της προτυποποίησης και αυτοματισμού, είμαστε σε θέση να προσφέρουμε στους πελάτες μας σημαντική μείωση του κόστους με ταυτόχρονη συνεχή βελτίωση υπηρεσιών».