Επιτυχημένη κρίνεται η συνεργασία της Internetq με τη Ρώσικη εταιρία κινητής τηλεφωνίας Beeline για το “SMS for a Million”, το οποίο αποτέλεσε το πιο επιτυχημένο παιχνίδι μέσω κινητού στη Ρωσία και δημιουργήθηκε για τις ανάγκες marketing της Beeline.


internetqΣτη διάρκεια των 100 ημερών του παιχνιδιού, οι συμμετοχές ξεπέρασαν κάθε προσδοκία, αφού μέσα στο χρονικό διάστημα των 100 ημερών έλαβαν μέρος 3,4 εκατομμύρια εγγεγραμμένοι χρήστες της Beeline ενώ 100 από αυτούς μοιράστηκαν κέρδη της τάξεως των 153.000.000 ρουβλίων ($4.660.529). Αξίζει να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο παιχνίδι είναι το μεγαλύτερο στην Ευρώπη σε ότι αφορά τα τελικά έσοδα που απέδωσε τα οποία ανήλθαν στα $30.000.000.


Οι συμμετέχοντες, για να λάβουν μέρος στο παιχνίδι έπρεπε να αποστείλουν sms συλλέγοντας με αυτόν τον τρόπο πόντους, ώστε να έχουν περισσότερες πιθανότητες να κερδίσουν σε καθημερινή βάση 1.000.000 ρούβλια ($30.455). Επιπλέον, οι παίχτες είχαν τη δυνατότητα να κερδίζουν κάθε εβδομάδα 2.000.000 ρούβλια ($60.910) καθώς επίσης και να διεκδικήσουν το μεγάλο βραβείο των 30.000.000 ρουβλίων ($913.774).


Η επιτυχία του “SMS for a Million” οφείλεται στην πλήρη αξιοποίηση της μοναδικής τεχνογνωσίας της Internetq, καθώς και στο ευρύ φάσμα των εφαρμογών, οι οποίες καλύπτουν μεγάλο μέρος της αλυσίδας από τη διαχείριση του περιεχομένου και της υπηρεσίας μέχρι το marketing, τη διανομή περιεχομένου και την οικονομική διαχείριση συνδρομητικών υπηρεσιών. Η Internetq φρόντιζε να διατηρεί αμείωτο το ενδιαφέρον των παιχτών μέσω εξατομικευμένων μηνυμάτων με τα οποία καθόριζαν νέες προκλήσεις για τους χρήστες, έτσι ώστε να συνεχίζουν καθημερινά να συμμετέχουν στο διαγωνισμό.


Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Internetq κ. Παναγιώτης Δημητρόπουλος δήλωσε σχετικά: «Στην Internetq είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι για την επιτυχία της καμπάνιας που δημιουργήσαμε για λογαριασμό της εταιρίας κινητής τηλεφωνίας Beeline. Σκοπός μας, σε όλες μας τις συνεργασίες, είναι να παρέχουμε στους συνεργάτες καινοτόμες λύσεις και εξατομικευμένες υπηρεσίες οι οποίες απαντούν στις ανάγκες τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.»