Η Canon Europe φιλοξενεί δύο εκδηλώσεις στο πλαίσιο του Customer Experience Centre που διεξάγεται στο Poing αυτή την εβδομάδα, επιδεικνύοντας όλες τις δυνατότητες της διαφημιστικής εκτύπωσης για εταιρικές καμπάνιες.

Το πρώτο στο είδος του, Future Promotion Forum, θα διοργανωθεί στις 25 Σεπτεμβρίου, ακολουθούμενο από το Production Printing Business Days στις 26 και 27 του μηνός. Και οι δύο εκδηλώσεις θα υποδεχτούν περί τους 800 επισκέπτες από τους κλάδους των εκδόσεων, του direct marketing, της επαγγελματικής και εμπορικής εκτύπωσης, καθώς και της εταιρικής επικοινωνίας και των γραφικών απεικόνισης.

Με θέμα τη δημιουργία συναισθημάτων μέσω της εκτύπωσης – “Fuel Emotion with Print”, οι δύο εκδηλώσεις θα αναδείξουν το ρόλο της εκτύπωσης στις σύγχρονες πολύ-καναλικές (“omni-channel”) διαφημιστικές καμπάνιες, καθώς και τον τρόπο που η εκτύπωση μπορεί να συμπληρώσει αποτελεσματικά τις ψηφιακές ενέργειες. Οι πελάτες μπορούν να διερευνήσουν το πως θα αποκομίσουν περισσότερη αξία από τις καμπάνιες marketing συνδυάζοντας τις δυνατότητες της ψηφιακής εκτύπωσης με ποικίλα καταναλωτικά δεδομένα, με στόχο την παραγωγή δυναμικής, εξατομικευμένης και μετρήσιμης εταιρικής επικοινωνίας. Ένα ολόκληρο φάσμα διαφημιστικής εκτύπωσης μπορεί πλέον να παραμετροποιηθεί χρησιμοποιώντας την τεχνολογία της ψηφιακής εκτύπωσης  και να ενσωματωθεί μέσα σε μία ευρύτερη εταιρική καμπάνια, που μπορεί να είναι από ένα στοχευμένο μήνυμα αλληλογραφίας για να δελεάσει τον πελάτη στο κατάστημα, POS για την ενθάρρυνση μιας αγοράς, μέχρι τον εσωτερικό διάκοσμο που αναβαθμίζει την εμπειρία του πελάτη με ένα brand. 

Future Promotion Forum 

To Future Promotion Forum θα ξεκινήσει με την κεντρική ομιλία του Nick Morris, Founding Partner της Canvas8 London, με θέμα την αλλαγή της συμπεριφοράς, των προσδοκιών και των επιθυμιών των καταναλωτών και τον τρόπο που αυτή η μεταβολή επηρεάζει το μέλλον της διαφημιστικής επικοινωνίας. Θα ακολουθήσει η ομιλία της Managing Director στην Print Power Europe,