H Canon Europe δείχνει στις εταιρείες πως να διεγείρουν το συναίσθημα μέσω της εκτύπωσης

Home/Home Entertainment, Αξίζει να δείτε, Περιφερειακά, Υπολογιστές, Φωτογραφία/H Canon Europe δείχνει στις εταιρείες πως να διεγείρουν το συναίσθημα μέσω της εκτύπωσης

H Canon Europe δείχνει στις εταιρείες πως να διεγείρουν το συναίσθημα μέσω της εκτύπωσης

Η Canon Europe φιλοξενεί δύο εκδηλώσεις στο πλαίσιο του Customer Experience Centre που διεξάγεται στο Poing αυτή την εβδομάδα, επιδεικνύοντας όλες τις δυνατότητες της διαφημιστικής εκτύπωσης για εταιρικές καμπάνιες.

Το πρώτο στο είδος του, Future Promotion Forum, θα διοργανωθεί στις 25 Σεπτεμβρίου, ακολουθούμενο από το Production Printing Business Days στις 26 και 27 του μηνός. Και οι δύο εκδηλώσεις θα υποδεχτούν περί τους 800 επισκέπτες από τους κλάδους των εκδόσεων, του direct marketing, της επαγγελματικής και εμπορικής εκτύπωσης, καθώς και της εταιρικής επικοινωνίας και των γραφικών απεικόνισης.

Με θέμα τη δημιουργία συναισθημάτων μέσω της εκτύπωσης – “Fuel Emotion with Print”, οι δύο εκδηλώσεις θα αναδείξουν το ρόλο της εκτύπωσης στις σύγχρονες πολύ-καναλικές (“omni-channel”) διαφημιστικές καμπάνιες, καθώς και τον τρόπο που η εκτύπωση μπορεί να συμπληρώσει αποτελεσματικά τις ψηφιακές ενέργειες. Οι πελάτες μπορούν να διερευνήσουν το πως θα αποκομίσουν περισσότερη αξία από τις καμπάνιες marketing συνδυάζοντας τις δυνατότητες της ψηφιακής εκτύπωσης με ποικίλα καταναλωτικά δεδομένα, με στόχο την παραγωγή δυναμικής, εξατομικευμένης και μετρήσιμης εταιρικής επικοινωνίας. Ένα ολόκληρο φάσμα διαφημιστικής εκτύπωσης μπορεί πλέον να παραμετροποιηθεί χρησιμοποιώντας την τεχνολογία της ψηφιακής εκτύπωσης  και να ενσωματωθεί μέσα σε μία ευρύτερη εταιρική καμπάνια, που μπορεί να είναι από ένα στοχευμένο μήνυμα αλληλογραφίας για να δελεάσει τον πελάτη στο κατάστημα, POS για την ενθάρρυνση μιας αγοράς, μέχρι τον εσωτερικό διάκοσμο που αναβαθμίζει την εμπειρία του πελάτη με ένα brand. 

Future Promotion Forum 

To Future Promotion Forum θα ξεκινήσει με την κεντρική ομιλία του Nick Morris, Founding Partner της Canvas8 London, με θέμα την αλλαγή της συμπεριφοράς, των προσδοκιών και των επιθυμιών των καταναλωτών και τον τρόπο που αυτή η μεταβολή επηρεάζει το μέλλον της διαφημιστικής επικοινωνίας. Θα ακολουθήσει η ομιλία της Managing Director στην Print Power Europe, Ulbe Jelluma, η οποία θα εστιάσει  στο ρόλο της εκτύπωσης στη διαδικασία του marketing. Ο καθηγητής Dr. Philippe Baecke, Associate Professor of Marketing στο Vlerick Business School, θα μιλήσει για καλύτερη στόχευση των πελατών σε έναν πολύ-καναλικό κόσμο με τη χρήση «έξυπνων» δεδομένων. Στο ίδιο πλαίσιο, η Susan Fulczynski, Process & Project Manager της εταιρείας λιανικών πωλήσεων μόδας Bonprix, που έχει έδρα το Αμβούργο, θα αναλύσει τον τρόπο που η εξατομικευμένη εκτύπωση παίζει βασικό ρόλο στη στρατηγική πελατειακού marketing της εταιρείας της. Ο σύμβουλος one-to-one επικοινωνίας Gerhard Maertterer θα εκθέσει τον τρόπο που τα στελέχη διαφήμισης μπορούν να βελτιώσουν τα αποτελέσματά τους μέσω πολύ εξατομικευμένων έντυπων υλικών επικοινωνίας. Η εκδήλωση θα κλείσει με την ομιλία του COO της Adnymics, Tobias Kieltsch, ο  οποίος θα μιλήσει σχετικά με το πως μπορεί κανείς να αυξήσει τα κέρδη του χρησιμοποιώντας δεδομένα για έξυπνη επικοινωνία.

Σύμφωνα με σχετικό των όσων προαναφέρθηκαν σχόλιο του καθηγητή Dr. Philippe Baecke «Το marketing δεν είναι μόνο δημιουργικότητα, αφορά επίσης το κατάλληλο μήνυμα που στοχεύει το κατάλληλο κοινό στο σωστό χρόνο και στη μορφή που τους ταιριάζει. Ενώ η μαζική επικοινωνία αγγίζει μεγάλα πλήθη, το περιεχόμενο, εντούτοις, δε θα είναι άμεσα σχετικό με τον καθένα πελάτη προσωπικά. Με τη διαχείριση των δεδομένων των πελατών, το συνδυασμό τους με τη σύγχρονη καινοτομική ψηφιακή εκτύπωσηκαι λύσεις ψηφιακής εκτύπωσης από εταιρείες όπως η Canon, η διαφημιστική εκτύπωση μπορεί να εξατομικευθεί απολύτως και να προσαρμοστεί στα μέτρα του καθενός πελάτη ξεχωριστά, όπως και στην online επικοινωνία. Οι εταιρείες δεν μπορούν να αξιοποιήσουν πλήρως όλες τις δυνατότητες της διαφημιστικής εκτύπωσης, χωρίς να κατανοήσουν τα  δεδομένα που έχουν για τους πελάτες τους, και τον τρόπο που μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν κατάλληλα. Όσο αποτελεσματικότερα οι εταιρείες μπορούν να εξατομικεύσουν τις πελατειακές τους επικοινωνίες, τόσο μεγαλύτερη επιτυχία θα έχουν στην συναισθηματική προσέγγιση των πελατών τους».

Η εκδήλωση έχει στόχο να εμπνεύσει τους επισκέπτες μέσω παραδειγμάτων εφαρμογών υψηλής ποιότητας και σε αυτό το πλαίσιο θα υποστηρίξει το λανσάρισμα του νέου coffee table book, ‘Speed’. Τυπωμένο με τον Océ ProStream 1000, το βιβλίο περιέχει εικόνες από βρετανικές υποκουλτούρες των δύο τελευταίων δεκαετιών, όπως mods, rockers, ποδηλάτες, μοτοσυκλέτες και κλασσικά αυτοκίνητα, με εικόνες από τον φωτογράφο ντοκιμαντέρ, Horst Friedrichs.

Στο πλαίσιο ενός προτύπου ευρύτερης διαφημιστικής καμπάνιας και για την περαιτέρω υποστήριξη της κυκλοφορίας του βιβλίου, η Canon θα επιδείξει εφαρμογές προσαρμοσμένης αλληλογραφίας όπως καρτ-ποστάλ, περιοδικά και ‘magalogs’, αλλά και διαφημιστικά γραφικά, μεταξύ των οποίων πόστερ και πανό. Όλο το διαφημιστικό υλικό του βιβλίου, στο οποίο περιλαμβάνεται και μια ποικιλία από εφαρμογές φωτογραφίας και εικαστικών, θα εκτυπωθεί σε διάφορα μοντέλα εκτυπωτών της Canon από το πλούσιο χαρτοφυλάκιο λύσεων ψηφιακής εκτύπωσης σε μικρό και μεγάλο φορμά.

Ο Horst Friedrichs αναφέρει σχετικά: «Ένα πράγμα που έχω μάθει ως φωτογράφος είναι η σημασία του να έχω στενή σχέση με τις επιχειρήσεις που τυπώνουν τις φωτογραφίες μου. Έχουμε συνεργαστεί για να εξασφαλίσουμε την ποιότητα που θέλω να πετύχω μέσω των εκτυπώσεων. Αντιμετωπίζω τους παρόχους υπηρεσιών εκτύπωσης ως καλλιτέχνες, που με βοηθούν να μεταφέρω στο χαρτί αυτό που βλέπω μέσα από το φακό μου. Η Canon μου έχει αποδείξει ότι δεν υπάρχουν όρια στη δημιουργικότητα που μπορείς να πετύχεις με τη σύγχρονη τεχνολογία ψηφιακής εκτύπωσης. Από μια μεμονωμένη εικόνα, μπορώ πλέον να παράγω ένα πλήθος διαφορετικών προϊόντων χρησιμοποιώντας διάφορα υλικά».

Οι επισκέπτες του Future Promotion Forum μπορούν να περιηγηθούν στο χώρο της φανταστικής διαφημιστικής καμπάνιας για είδη καλλωπισμού Elemental, η οποία επινοήθηκε από την Canon για να δείξει πως η εκτύπωση αυξάνει την αναγνωρισιμότητα ενός brand, ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό και το προσεγγίζει σε διαφορετικά σημεία στα διάφορα στάδια της αγοραστικής τους διαδικασίας.

Production Printing Business Days

Η εκδήλωση Production Printing Business Days δίνει στους υφιστάμενους και υποψήφιους πελάτες της Canon στις χώρες της περιοχής EMEA την ευκαιρία να δουν τις πρόσφατες τεχνολογικές καινοτομίες  της Canon συγκεντρωμένες στον ίδιο χώρο. Η γκάμα των τεχνολογιών της Canon περιλαμβάνει φέτος τα ψηφιακά πιεστήρια υψηλού όγκου συνεχούς τροφοδοσίας Océ ProStream 1000, Océ ColorStream 6000 Chroma, Océ VarioPrint i300, Océ LabelStream 4000 series, τα πιεστήρια γραφίτη παραγωγής και μικρού τιράζ imagePRESS C10000VP, imagePRESS C850/C750, Océ VarioPrint TITAN 6000 series, Océ varioPRINT 140,  και τις συσκευές μεγάλου φορμά για παραγωγή επίπεδης εκτύπωσης και ρολού, Océ Arizona 1280 και 6170, Océ Colorado 1640, Océ ColorWave 3700, imagePROGRAF PRO-4000S. Ανάμεσα στις εφαρμογές ροής εργασίας που θα παρουσιαστούν, θα είναι και οι PRISMA workflow suite, Quadient Inspire, Ironsides, EFI MarketDirect, Axode και Digital StoreFront (DSF).

Μετά την εναρκτήρια ομιλία του Jeppe Frandsen, Executive Vice President, Canon Europe, ο επιχειρηματίας Richard Askam θα δώσει την κεντρική ομιλία, με θέμα το νέο ρόλο της εκτύπωσης στο σύγχρονο ψηφιακό κόσμο.

Ο Askam σχολιάζει, «Οι ψηφιακές τεχνολογίες έχουν μεγάλο αντίκτυπο σε κάθε κλάδο. Οι εταιρείες και οι πάροχοι υπηρεσιών εκτύπωσης πρέπει να μάθουν πως να προσφέρουν περισσότερη αξία στους καταναλωτές, αξιοποιώντας τις νέες καινοτομίες. Ωστόσο, μόνο μέσα από μια συλλογική αλλαγή στον κλάδο μπορούν να αναπτυχθούν νέες δημιουργικές ιδέες και όσο γρηγορότερα όλος ο κλάδος συντείνει προς αυτό, εξίσου τόσο ταχύτερα και οι εταιρείες θα αξιοποιήσουν τις δυνατότητες που προσφέρει η εκτύπωση. Οι εταιρείες με όραμα θα πρέπει να εντοπίσουν νέους, ευρηματικούς τρόπους αξιοποίησης της εκτύπωσης ως μέσο αφήγησης, για την επικοινωνία και την προσέγγιση των πελατών τους. Με αυτόν τον τρόπο, ο κλάδος της εκτύπωσης έχει την ευκαιρία να αποτελέσει παράγοντα ραγδαίας μεταβολής».

Οι επισκέπτες θα έχουν την εμπειρία να δουν από κοντά τις ολοκληρωμένες λύσεις της Canon και να συμμετάσχουν σε μικρές ομάδες συζητήσεων στο Expert Lounge με θέμα «Πώς να μετατρέψουν το όραμα σε ευκαιρία στην πελατειακή επικοινωνία».

Ο Jeppe Frandsen, Executive Vice President, Canon Europe σχολιάζει, «Με την  έναρξη του Future Promotion Forum και τη συνεχιζόμενη επιτυχία του Production Printing Business Days, έχουμε στόχο να φέρουμε σε επαφή αγοραστές προϊόντων εκτύπωσης που προέρχονται από πολλούς διαφορετικούς κλάδους, μεταξύ των οποίων και κατόχους εταιρειών αλλά και εκδότες, έτσι ώστε να τους βοηθήσουμε να πραγματοποιήσουν τα οράματά τους. Η Canon παρέχει την τεχνογνωσία και τις τεχνολογικές λύσεις για τη δημιουργία εφαρμογών υψηλής ποιότητας, αλλά μόνο μέσω της καλλιέργειας διαλόγου μεταξύ όλων των κρίκων της αλυσίδας προμήθειας μπορούμε να διερευνήσουμε πλήρως τις νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες που είναι δυνατές χάρη στην ψηφιακή εκτύπωση. Με ένα πρόγραμμα που περιλαμβάνει ομιλητές με όραμα και μια πλούσια συλλογή πρακτικών εφαρμογών, φιλοδοξία μας είναι να δώσουμε έμπνευση στους επισκέπτες μας, για να προσεγγίσουν καλύτερα το δικό τους κοινό, διεγείροντας το συναίσθημα μέσω της εκτύπωσης».

25 Σεπτέμβριος, 2018|Tags: , , |