Η TCL Communication έλαβε τη διεθνώς αναγνωρισμένη πιστοποίηση ISO 9001-2015 μετά από έλεγχο σε πέντε τοποθεσίες στην Κίνα(Εργοστάσιο και 4 κέντρα R&D) και σε δύο τοποθεσίες στην Ευρώπη(Παρίσι & Μιλάνο). Χάρη σε αυτή την αναγνώριση, το πεδίο πιστοποίησης της καλύπτει όλες της δραστηριότητες της εταιρείας όπως είναι ο Σχεδιασμός, η Ανάπτυξη & η Κατασκευή, οι Πωλήσεις και η Μεταπώληση, με την πιο πρόσφατη έκδοση ISO 9001.

Η πιστοποίηση ISO 9001 είναι μια παγκόσμια αναγνώριση που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να συμμορφώνονται με ένα σύστημα διαχείρισης ποιότητας που επικεντρώνεται σε αρχές που αποφέρουν αποδοτικές καθημερινές λειτουργίες. Αυτές οι βασικές αρχές στοχεύουν στην ικανοποίηση του πελάτη, είναι προσανατολισμένες προς τη διαδικασία, δίνουν έμφαση στην ηγεσία και προτείνουν συνεχείς βελτιώσεις χρησιμοποιώντας τη λήψη αποφάσεων βάσει τεκμηρίων.

Το TL 9000 είναι ένα σύστημα διαχείρισης ποιότητας(QMS) που αναπτύχθηκε από την QuEST (Quality Excellence for Suppliers of Telecommunications Forum). Βασισμένο στην ISO 9001 και αφιερωμένο στην βιομηχανία των Τηλεπικοινωνιών, το TL9000 είναι η τέλεια επιβράβευση για τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου.

«Η TCL Communication έχει λάβει πιστοποίηση ISO 9001 από το 2004 και TL9000 από το 2011. Μετά την εξέλιξη του ISO 9001 σε μία νέα έκδοση το Σεπτέμβριο του 2015, ξεκινήσαμε τη μετάβαση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας(QMS) με σκοπό να αξιοποιήσουμε την ευκαιρία για να ενισχύσουμε τις διαδικασίες μας και να μεγιστοποιήσουμε την ικανοποίηση των πελατών. Τον Αύγουστο του 2017, το εργοστάσιο μας και τα κέντρα R&D μας πέτυχαν την κοινή εγγραφή τους στην ISO 9001_2015 και TL9000. Τον Μάιο του 2018, τα γραφεία πωλήσεων στην Ευρώπη ολοκλήρωσαν τη διαδικασία πιστοποίησης ISO 9001, γεγονός που αποτέλεσε σημαντικό ορόσημα στην πορεία της επιχείρησης.» δήλωσε ο Bruno Menanteau, Customer Care και Quality Director της EMEA.

«Στα πλαίσια λειτουργίας της εταιρείας, προσπαθούμε να διασφαλίσουμε ένα εξαιρετικά υψηλό επίπεδο ποιότητας σε όλες τις πτυχές των δραστηριοτήτων μας. Αυτός είναι ο βασικός λόγος που η τελική μετάβαση στην πιστοποίηση ISO 9001-2015 είναι τόσο σημαντική. Μας δίνονται τα σωστά εργαλεία για την αξιολόγηση, τον εντοπισμό, την επικοινωνία και την βελτίωση των προϊόντων και των υπηρεσιών μας με απώτερο σκοπό την ικανοποίηση του τελικού πελάτη,» δήλωσε ο Eric Vallet, General Manager της TCL Communication EMEA.

Με αυτή την εφαρμογή, η TCL Communication εξασφαλίζει τη δέσμευση της στη μέγιστη ικανοποίηση των πελατών και στο ότι η προσπάθεια βελτίωσής της θα γίνει μέσω αποτελεσματικών & αυστηρών μεθόδων που έχουν τεθεί σε εφαρμογή.