Η Honor ανακοινώνει στοιχεία που καταδεικνύουν την ανάπτυξη της σε παγκόσμιο επίπεδο κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018. Συγκεκριμένα, κατέγραψε αύξηση 150% από χρόνο σε χρόνο για τις διεθνείς πωλήσεις της εταιρείας.

Οι δυνατές επιδόσεις του brand συμβάλουν στο στόχο της Honor να βρίσκεται μεταξύ των τριών κορυφαίων smartphone brands παγκοσμίως τα επόμενα πέντε χρόνια.

Η ναυαρχίδα του brand, το Honor 10, ξεπέρασε τα 3 εκατομμύρια πωλήσεις μέσα σε τρεις μήνες. Το Honor 10

με κάμερα διπλού φακού με τεχνητή νοημοσύνη, έχει πρωτοποριακό design και 3D γυάλινη πίσω όψη με μια εντυπωσιακή οπτική επίστρωση νανο-κλίμακας.

Τα κυριότερα σημεία της παγκόσμιας επιτυχίας του Honor 10 περιλαμβάνουν:

  • Τη Μαλαισία, όπου το Honor 10 έσπασε το ρεκόρ των περισσότερων πωλήσεων στις ναυαρχίδες smartphones στον ιστότοπο Shopee.

  • Τη Γαλλία, όπου το Honor 10 ήταν το δεύτερο smartphone με τις περισσότερες online πωλήσεις και έκτο σε κατάταξη στις λιανικές πωλήσεις συνολικά στην κλίμακα των κινητών με την τιμή τους να κυμαίνεται από 300 έως 400 ευρώ για τον Μάιο.

  • Τη Ρωσία, όπου το Honor 10 αποτελεί το κορυφαίο σε πωλήσεις smartphone σε αυτό το εύρος τιμής, ενώ κατατάσσεται στα 5 κορυφαία smartphones της GfK Hitlist.

«Είμαστε χαρούμενοι που βλέπουμε ότι η παροχή καινοτόμων προϊόντων και κορυφαίας εμπειρίας χρήστη έχει αναγνωριστεί και «αγκαλιαστεί» με τέτοιο ενθουσιασμό από χρήστες σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο κ. George Zhao, Πρόεδρος της Honor. «Οι ισχυρές μας επιδόσεις παγκοσμίως μέχρι στιγμής για το 2018 μας δίνει μια ισχυρή ώθηση για να επιτύχουμε το στόχο μας να είμαστε ένα από τα κορυφαία τρία παγκόσμια smartphone brands μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια».

Τον Μάιο του 2018, η Honor ξεπέρασε την Apple και κατάφερε να γίνει το 2ο μεγαλύτερο smartphone brand της Ρωσίας όσον αφορά στον όγκο των πωλήσεων, αφού κατείχε την 3η θέση τους προηγούμενους 13 μήνες. Το brand, αποτελεί επίσης τον ταχύτερα αναπτυσσόμενο προμηθευτή smartphone στην Ινδία, με αύξηση του όγκου πωλήσεων και των εσόδων κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018 κατά 300%. Εντυπωσιακά μπορούν να χαρακτηριστούν τα κέρδη και στην Ευρώπη, καθώς ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 200% στην Αγγλία και κατά 500% στην Ισπανία.

Η Honor συνεχίζει να επεκτείνει το παγκόσμιο δίκτυό της, διευρύνοντας το portfolio των προϊόντων της στη Νοτιοανατολική Ασία, τη Μέση Ανατολή και τη Λατινική Αμερική, με νέα λανσαρίσματα για το 2018 στην Ινδονησία, την Ταϊλάνδη, το Βιετνάμ, τις Φιλιππίνες, τη Σιγκαπούρη, και τη Κολομβία.

Στη μητρική της Κίνα, η Honor συνεχίζει να αποτελεί το νούμερο 1 smartphone e-brand – και το μοναδικό smartphone e-brand- που κατατάσσεται ανάμεσα στα πέντε κορυφαία εμπορικά σήματα smartphone στην αγορά. Από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο του 2018, η Honor πούλησε 18,07 εκατομμύρια συσκευές και είδε τα έσοδα από πωλήσεις να εκτοξεύονται στα 26,3 δισεκατομμύρια RMB, σύμφωνα με την έρευνα της Sino Market Research. Στο “618 Shopping Festival” της JD.com, η Honor ξεπέρασε τα charts με τον υψηλότερο αθροιστικό όγκο πωλήσεων κατά την περίοδο πωλήσεων 1-18 Ιουνίου, και κατέκτησε ηγετική θέση στις πωλήσεις μιας ημέρας, στις 18 Ιουνίου.