Δημιουργώντας μαζί μια καλύτερη εμπειρία παρακολούθησης ειδήσεων στο YouTube

Home/Κινητή τηλεφωνία/Εφαρμογές/Δημιουργώντας μαζί μια καλύτερη εμπειρία παρακολούθησης ειδήσεων στο YouTube

Δημιουργώντας μαζί μια καλύτερη εμπειρία παρακολούθησης ειδήσεων στο YouTube

Σήμερα, το έργο των αξιόπιστων δημοσιογραφικών οργανισμών είναι πιο κρίσιμο από κάθε άλλη φορά, ειδικά όταν καλούνται να μας βοηθήσουν να βγάλουμε άκρη ανάμεσα στις πληροφορίες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο.

Τον Μάρτιο, ξεκίνησε το Google News InitiativeGNI, που έχει στόχο, να βοηθήσει τη δημοσιογραφία να ευδοκιμήσει στο πλαίσιο της ψηφιακής εποχής. Ήρθε, λοιπόν, η ώρα να ανακοινώσουμε τα βήματα που κάνουμε με το GNI για να υποστηρίξουμε το μέλλον των ειδήσεων που θα μεταδίδονται μέσω online βίντεο και να παρουσιάσουμε τα νέα χαρακτηριστικά των προϊόντων μας, τα οποία δημιουργήσαμε για να βελτιώσουμε την εμπειρία παρακολούθησης ειδήσεων στο YouTube.

Υποστηρίζοντας τη δημοσιογραφία με τεχνολογία που επιτρέπει στην ειδησεογραφία να ευδοκιμεί

Πιστεύουμε ότι η ποιοτική δημοσιογραφία προϋποθέτει βιώσιμες πηγές εσόδων και πως έχουμε ευθύνη να στηρίξουμε την καινοτομία στα ειδησεογραφικά προϊόντα και τη χρηματοδότηση του τομέα των ειδήσεων.

Για παράδειγμα, το 2015, οι ευρωπαίοι εκδότες, μας ρώτησαν για το πώς θα μπορούσαν να ενισχύσουν τις προσπάθειές τους για παραγωγή βίντεο, δεδομένου ότι η διατήρηση υποδομής για τέτοιου είδους παραγωγές είναι δαπανηρή. Δουλεύοντας παράλληλα μαζί τους, λανσάραμε το Player for Publishers, μια λύση που επιτρέπει στους οργανισμούς ειδήσεων να χρησιμοποιούν το video player του YouTube ώστε να παρέχουν στους θεατές μια παγκόσμιας κλάσης εμπειρία, μέσα από τους δικούς τους ιστότοπους και τις δικές τους εφαρμογές για κινητά. Το Player for Publishers μειώνει το κόστος και παρέχει στους ειδησεογραφικούς οργανισμούς βελτιωμένες δυνατότητες δημιουργίας εσόδων.

Από τότε, επεκτείναμε τις προσπάθειες αυτές και πέρα από την Ευρώπη, με αποτέλεσμα, σήμερα, περισσότεροι από 100 εκδότες σε περισσότερες από 25 χώρες να χρησιμοποιούν το Player for Publishers

Αξιοποιούμε αυτά που μάθαμε από τη συνεργασία μας με τους εκδότες για να διπλασιάσουμε τον όγκο των ειδήσεων και ξεκινάμε, επενδύοντας 25 εκατομμύρια δολάρια σε:

  • Εξειδίκευση. Δημιουργούμε μια ομάδα εργασίας με ειδησεογραφικούς οργανισμούς και ειδικούς από όλο τον κόσμο που θα μας βοηθήσουν να αναπτύξουμε νέες λειτουργίες των προϊόντων μας, να βελτιώσουμε την εμπειρία παρακολούθησης ειδήσεων στο YouTube και να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις που αναδύονται. Ειδησεογραφικοί οργανισμοί όπως οι Vox Media, Jovem, Pan και India Today ανήκουν στα αρχικά μέλη της ομάδας αυτής. Ανυπομονούμε να έχουμε περισσότερες συμμετοχές μέσα στις επόμενες εβδομάδες, που θα πραγματοποιηθεί συνάντηση της ομάδας.

  • Χρηματοδότηση της καινοτομίας. Θα παράσχουμε χρηματοδότηση σε περίπου 20 παγκόσμιες αγορές για να υποστηρίξουμε ειδησεογραφικούς οργανισμούς, προκειμένου να δημιουργήσουν βιώσιμες επιχειρήσεις ειδησεογραφικών βίντεο. Διαθέσιμες σε μια βάση εφαρμογών για ειδησεογραφικούς οργανισμούς όλων των ειδών, οι επιχορηγήσεις αυτές θα επιτρέψουν στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούν βασικές δεξιότητες, να εκπαιδεύσουν το προσωπικό τους στις βέλτιστες πρακτικές των βίντεο, να ενισχύσουν τις εγκαταστάσεις παραγωγής και να αναπτύξουν βελτιστοποιημένο πλαίσιο για την ανάρτηση βίντεο στο διαδίκτυο.

  • Υποστήριξη. Δημιουργούμε μια νέα ομάδα ειδικών, που επικεντρώνεται στην υποστήριξη των εκδοτών. Τα μέλη της θα είναι εγκατεστημένα σε όλο τον κόσμο και θα υποστηρίζουν τους συνεργάτες μας σε θέματα κατάρτισης και βέλτιστων πρακτικών στις σχετικές πλατφόρμες, ανάπτυξης νέου κοινού, σε καθημερινές λειτουργίες της πλατφόρμας και σε εξελιγμένες (εξεζητημένες) τεχνικές ενσωματώσεις.