Η Intralot επέλεξε την ΑTCOM ως στρατηγικό συνεργάτη για τη δημιουργία μίας σύγχρονης και δυναμικής εταιρικής ιστοσελίδας που να αντανακλά τον ηγετικό ρόλο της εταιρίας στις περισσότερες από 25 χώρες δραστηριοποίησής της.

Με γνώμονα τις αρχές του Design Thinking, μεγάλος αριθμός workshops αφιερώθηκε στη δημιουργική αποτύπωση των επιχειρηματικών αναγκών της εταιρίας αλλά και την πρόβλεψη των πιθανών διαδρομών του χρήστη, με στόχο τη σαφή δόμηση του περιεχομένου και τη διευκόλυνση ανεύρεσης πληροφοριών. Παράλληλα για την απόδοση του δυναμικού χαρακτήρα της εταιρίας, υιοθετήθηκαν πρωτοποριακά micro-animations, και πληθώρα άλλων καινοτόμων σχεδιαστικών στοιχείων, όπως κινηματογραφική απόδοση των φωτογραφιών στο homepage slider αλλά και τεχνολογία canvas σε ενότητες-κλειδιά όπως το player journey.

Όπως όλες οι native παραγωγές της ATCOM, το νέο intralot.com δομήθηκε στην πιο πρόσφατη έκδοση της βραβευμένης πλατφόρμας διαχείρισης περιεχομένου της εταιρίας, Netvolution 5.5. Την ίδια στιγμή, η πλήρης αξιοποίηση των δυνατοτήτων του responsive design υπό την καθοδήγησή του UXlab της ATCOM, συντέλεσαν στη δημιουργία μίας μοναδικής, για corporate site, mobile-first εμπειρίας χρήσης.

«Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που σχεδιάσαμε ένα site με διάρκεια στο χρόνο που αντανακλά το όραμα της Ιntralot στο παγκόσμιο gaming industry» σχολίασε ο Creative Director της ATCOM, Γρηγόρης Παπαδόπουλος. «Συνδυάζοντας ένα σύγχρονο look and feel, με τις δυνατότητες που μας προσφέρει η τεχνολογία, το νέο intralot.com καταφέρνει να αποδώσει όσο λίγα corporate sites το δυναμισμό και το innovation που έχει στο DNA της η εταιρία.»

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το έργο πατήστε εδώ.