Η QIVOS, marketing technology agency, ανακηρύχθηκε Loyalty Agency of the Year στα Loyalty Awards 2018, που διοργανώθηκαν για πρώτη φορά στη χώρα μας. Συγκεκριμένα, η QIVOS απέσπασε την κορυφαία διάκριση της διοργάνωσης, ως επιστέγασμα της πολλαπλής της βράβευσης σε 5 κατηγορίες της διοργάνωσης.

Πιο αναλυτικά, στην τελετή απονομής των Loyalty Awards 2018, η QIVOS ξεχώρισε για τη δημιουργία ξεχωριστών και καινοτόμων loyalty προγραμμάτων για τους πελάτες της, τις καινοτόμες υπηρεσίες της, αλλά και τη διεθνή της παρουσία και δραστηριότητα. Στο πλαίσιο αυτό η QIVOS κατέκτησε την κορυφαία διάκριση του Loyalty Agency of the Year, καθώς αναδείχθηκε νικήτρια σε 5 κατηγορίες βραβεύσεων, αποσπώντας ισάριθμα βραβεία.

Συγκεκριμένα, η QIVOS βραβεύθηκε με:

  • GOLD Βραβείο στην κατηγορία Best in Omnichannel, για το πρόγραμμα “FF Group Exclusive… Exclusive rewards at every channel!” της FF Group
  • SILVER Βραβείο στην κατηγορία Best in Loyalty & EngagementFashion & Beauty, για το πρόγραμμα “Check In & Win… μια κάρτα, πολλές επιλογές!” της Factory Outlet
  • BRONZE στην κατηγορία Best International Initiative, για το πρόγραμμα “FF Group Exclusive… Exclusive rewards at every channel!” της FF Group
  • BRONZE στην κατηγορία Best New Product / Service Loyalty Initiative για το πρόγραμμα “A Loyalty program that better serves the shopper in-store” της INGLOT
  • BRONZE στην κατηγορία Most Innovative Initiative για το πρόγραμμα “Μοναδικά προνόμια ομορφιάς για όλους!” της Johnson & Johnson

Ο κ. Ευάγγελος Καραλής, CEO της QIVOS δήλωσε σχετικά: «Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι για τις διακρίσεις μας στα Loyalty Awards, μέσα από τις οποίες επιβραβεύεται η συνεχή μας προσπάθεια για αριστεία, τόσο στο κομμάτι της ανάπτυξης, όσο και της καινοτομίας και της εξωστρέφειας. Είναι επίσης μεγάλη μας χαρά που διακριθήκαμε ως Loyalty Agency of the Year, επιβεβαιώνοντας έτσι την ηγετική μας θέση στην αγορά. Συνεχίζουμε να δουλεύουμε με την ίδια όρεξη, με στόχο την προσφορά καλύτερων και πάντα καινοτόμων υπηρεσιών, οι οποίες θα προσδώσουν περαιτέρω προστιθέμενη αξία στους πελάτες μας».

Τα βραβεία Loyalty Awards διοργανώθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα, αναδεικνύοντας τις επιτυχημένες πρακτικές των επιχειρήσεων, που σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν με στόχο τη δημιουργία, τη διατήρηση και την ενίσχυση των σχέσεων με τους πελάτες, με βασικό άξονα τα προγράμματα πιστότητας (loyalty programs). Στην Κριτική Επιτροπή των βραβείων συμμετείχαν εμπειρογνώμονες, πανεπιστημιακοί, εκπρόσωποι φορέων και υψηλόβαθμα στελέχη του marketing, της διαφήμισης, της επικοινωνίας και της εξυπηρέτησης πελατών.