Τρία βραβεία απέσπασε η COSMOTE eValue, στα SalesExcellence Awards 2018, για τις Yπηρεσίες TηλεφωνικήςEξυπηρέτησης που προσφέρει, για την Aνάπτυξή της σε Διεθνείς Αγορές και για τα Εκπαιδευτικά της Προγράμματα. ΗCOSMOTE eValue επιβραβεύτηκε για την προτεραιότητα που δίνει στον πελάτη και την ξεχωριστή εμπειρία που προσφέρει σε κάθε σημείο επαφής μαζί του.

Συγκεκριμένα, η COSMOTE eValue κέρδισε, Gold βραβείο για τις Υπηρεσίες Call Center που παρέχει 365 ημέρες το χρόνο,Silver για τα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Πωλήσεων που υλοποιεί συστηματικά για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των ανθρώπων της και Silver βραβείο στην κατηγορία «Ανάπτυξη σε Διεθνείς Αγορές», παρέχοντας εξυπηρέτηση σε περισσότερες από 27 χώρες. (Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία, Βόρεια Ιρλανδία, Ιρλανδία, Ρουμανία, Ελβετία, Ιταλία, Αυστρία, Σλοβενία, Βοσνία, Κροατία, Νιγηρία, Σερβία, Ουγγαρία, Πολωνία, Τσεχία, Σλοβακία, FYROM κ.α.).

Με 19 χρόνια εμπειρίας, η COSMOTE e-Value κατέχει ηγετική θέση στον τομέα της εξυπηρέτησης. Αξιοποιεί την τεχνογνωσία και την εξειδίκευση που διαθέτει σε υπηρεσίες Contact Centerκαι αναπτύσσει νέες πολύ-γλωσσικές υπηρεσίες, με στόχο νακαλύψει τις ανάγκες και των πιο απαιτητικών πελατών της.

 

«Προτεραιότητά μας, στην COSMOTE e-Value, είναι να παρέχουμε στους πελάτες μας λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους. Και το επιτυγχάνουμε, με τη συμβολή των άρτια εκπαιδευμένων στελεχών μας που μιλούν στην καρδιά τους. Οι φετινές μας διακρίσεις στα Sales Excellence Awards, μας δίνουν την ώθηση να εξελιχθούμε περαιτέρω, παρέχοντας, μοναδικές εμπειρίες εξυπηρέτησης.», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της COSMOTE eValue, κ. Αμβρόσιος Κάρδαρης.

Τα Sales Excellence Awards 2018 διοργάνωσε για 6η συνεχή χρονιά το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) σε συνεργασία με την Boussias Communications. Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων έγινε από κριτική επιτροπή, που αποτελείται από επαγγελματίες του χώρου και καθηγητές Πανεπιστημίων.

Η COSMOTE e-Value, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες Contact Center, πάνω 19 χρόνια στην ΝΑ Ευρώπη, ενώ από το 2014 έχει ιδρύσει την eValueInternational στη Ρουμανία.  

Με περισσότερες από 18 εγκαταστάσεις σε Ελλάδα και Ρουμανία, άρτια τεχνολογική υποδομή και πάνω από 6.500 καταρτισμένα στελέχη, προσφέρει όλο το φάσμα των υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών, σε 24ωρη βάση, 365 μέρες το χρόνο.