Η Skroutz Α.Ε. ανακοινώνει ότι ολοκληρώθηκε η συμφωνία απόκτησης του ποσοστού συμμετοχής 50% που κατείχε η DIONIC (NTIONIK A.E.B.E.) έναντι συνολικού τιμήματος 10.001.000 ευρώ, σε συνέχεια της σχετικής διαδικασίας πώλησης μέρους των στοιχείων του ενεργητικού της δεύτερης.

Για την εξασφάλιση της απαιτούμενης χρηματοδότησης, οι κ.κ. Γιώργος Χατζηγεωργίου, Βασίλης Δήμος και Γιώργος Αυγουστίδης, που αποτελούν την ιδρυτική ομάδα της Skroutz Α.Ε., προχώρησαν σε συνεργασία με το fund συμμετοχών Southbridge Europe Mezzanine.

H Skroutz Α.Ε. ιδρύθηκε το 2005 και διαχειρίζεται τη δημοφιλή πλατφόρμα αναζήτησης και σύγκρισης προϊόντων και τιμών www.skroutz.gr, στην οποία προβάλλονται περισσότερα από 7 εκατομμύρια προϊόντα σε πάνω από 2.700 ηλεκτρονικά καταστήματα. Το www.skroutz.gr έχει εδραιωθεί στην αντίληψη των καταναλωτών ως η κορυφαία ιστοσελίδα ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα, την οποία εμπιστεύονται πάνω από 7,5 εκατομμύρια μοναδικοί επισκέπτες σε μηνιαία βάση.

Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία απασχολεί πλέον 170 υπαλλήλους και δραστηριοποιείται και στο εξωτερικό, με το αδελφό website www.alve.com στην τούρκικη αγορά από το 2013, ενώ έχει παρουσία και στο Ηνωμένο Βασίλειο με το www.scrooge.co.uk από το 2015.

Σε κοινή τους δήλωση, οι κύριοι  Γ. Χατζηγεωργίου, Β. Δήμος και Γ. Αυγουστίδης, ανέφεραν: «Από την ίδρυση της εταιρείας, το όραμά μας είναι να αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούμε τις online αγορές μας, και το Skroutz να μεγαλώσει με τις ίδιες αρχές που είχαμε από την πρώτη ημέρα. Ο στόχος μας είναι να προσφέρουμε την απόλυτη εμπειρία ηλεκτρονικών αγορών, ώστε οι επισκέπτες της ιστοσελίδας να αγοράζουν γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια από οποιαδήποτε συσκευή. Αποκτώντας τον πλήρη έλεγχο της εταιρείας που ιδρύσαμε, είμαστε σε θέση να ολοκληρώσουμε πολλές από τις υπηρεσίες που χτίσαμε μεθοδικά τα τελευταία χρόνια και να πορευτούμε στο μέλλον με μεγαλύτερη σιγουριά, παρέχοντας προστιθέμενη αξία στους Έλληνες καταναλωτές».

Σημειώνεται πως η Skroutz Α.Ε. συνεχίζει τη δυναμική της ανάπτυξη στην εγχώρια και διεθνή αγορά, με την ενίσχυση των υπηρεσιών της και την επέκταση των δραστηριοτήτων της, προκειμένου να παραμείνει ένα ηγετικό και ανταγωνιστικό Ecommerce brand.