Η NotosCom ανέθεσε στην ATCOM το έργο της ψηφιακής μετάβασης των πολυκαταστημάτων της και εσωτερικών λειτουργιών της με στόχο την παροχή ακόμα περισσότερων επιλογών για τους πελάτες της.

Με επίκεντρο την εμπειρία του χρήστη και τη συνεχή αύξηση του conversion rate, η νέα ιστοσελίδα των πολυκαταστημάτων notos σχεδιάστηκε δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην αρχιτεκτονική της πληροφορίας, το design αλλά και σε υποδομές που εξασφαλίζουν αυξημένες λειτουργίες personalization. To νέο site δημιουργήθηκε χρησιμοποιώντας την τελευταία έκδοση της βραβευμένης πλατφόρμας CMS, Netvolution 5.0, διασφαλίζοντας βέλτιστη επικοινωνία μεταξύ του ηλεκτρονικού καταστήματος και των υπολοίπων συστημάτων της εταιρίας, ασφάλεια πλοήγησης και συναλλαγών, καθώς και πολυεπίπεδες δυνατότητες εισαγωγής δεδομένων.

Το ηλεκτρονικό πολυκατάστημα αποτελεί το πρώτο βήμα του εκτενούς ebusiness plan της ATCOM για τη μετάβαση των notos σε ένα Omnichannel πλαίσιο λειτουργίας και ανάπτυξης. Με σταθερές υπηρεσίες ebusiness consulting, που εξασφαλίζουν γρήγορη προσαρμοστικότητα με βάση τα μετρήσιμα αποτελέσματα των online εμπορικών ενεργειών, το notos.gr έχει θέσει τις βάσεις για να καταστεί κορυφαίος προορισμός online shopping και σημείο αναφοράς για πλατφόρμες ecommerce.

Tο site, που βρίσκεται ήδη σε πλήρη λειτουργία, σημείωσε ρεκόρ τζίρου και επισκεψιμότητας κατά τις ημέρες εκπτώσεων του Black Friday και ετοιμάζεται να υποδεχτεί τα Χριστούγεννα με ακόμα περισσότερα functionalities και προϊοντικές επιλογές για τους καταναλωτές.