H Dell αποκαλύπτει μια ευρεία σειρά προϊόντων και υπηρεσιών που παρέχουν την πιο εντυπωσιακή και ολοκληρωμένη εμπειρία χρήσης.

Οι νέες προτάσεις περιλαμβάνουν το νέο Inspiron 13 7000 2-in-1 και φορητούς με τους νέους 8ης γενιάς επεξεργαστές Intel Core, αναβάθμιση επιδόσεων στο βραβευμένο XPS 13 και το Dell Visor, ένα Mixed Reality headset για Windows, καθώς και την υπηρεσία Premium Support Plus. Οι καινοτομίες αυτές επιδεικνύουν τη δέσμευση της Dell στην παροχή της καλύτερης εμπειρίας εικόνας και ήχου, Virtual Reality (VR) και παιχνιδιών για τους καταναλωτές.

«Βρισκόμαστε αυτή την εβδομάδα στο Βερολίνο για να δείξουμε την ηγετική θέση της Dell στην καινοτομία για τους προσωπικούς υπολογιστές, το gaming και τον τομέα virtual reality» ανέφερε ο Ray Wah, Senior Vice President και General Manager του Dell Consumer and Small Business Product Group. «Από το νέο headset mixed reality έως τους πανέμορφους φορητούς υπολογιστές και τα συστήματα 2-in-1, τα νέα προϊόντα που παρουσιάζουμε στην έκθεση περιλαμβάνουν μερικές από τις πιο όμορφες σχεδιάσεις με απίστευτη οπτική εμπειρία, εξαιρετικές επιδόσεις και αντίστοιχο επίπεδο τεχνικής υποστήριξης.»

Νέα υπηρεσία Dell Premium Support Plus και το πρώτο και μοναδικό σύστημα προληπτικής ανεύρεσης προβλημάτων.

Το κορυφαίο επίπεδο υποστήριξης Premium Support Plus φιλοδοξεί να προσφέρει το πλέον ολοκληρωμένο επίπεδο τεχνικής υποστήριξης που διατίθεται σε καταναλωτικά και gaming PCs1. To Premium Support Plus, βασίζεται στα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά που οι καταναλωτές έχουν ήδη γνωρίσει στο Premium Support της Dell, όπως την τηλεφωνική υποστήριξη 24x7, την επισκευή στο χώρο τους μετά από απομακρυσμένη διάγνωση και την υποστήριξη hardware και software. Με την ισχύ της αποκλειστικής τεχνολογίας της Dell SupportAssist2, αποτελεί την πρώτη και μοναδική υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης καταναλωτών, που εντοπίζει προληπτικά ζητήματα, προβλέπει προβλήματα πριν την εκδήλωσή τους, αυτοματοποιημένα αφαιρεί ιούς και βελτιστοποιεί τις επιδόσεις των καταναλωτικών PCs.

Η υπηρεσία παρέχει επίσης πολλά προηγμένα χαρακτηριστικά υποστήριξης όπως επισκευή μετά από ατύχημα. Οι αυτοματοποιημένες, προληπτικές δυνατότητες έχουν δοκιμαστεί και επιβεβαιωθεί στην αγορά εταιρικών συστημάτων και η Dell τις προσφέρει πλέον και στους καταναλωτές.

«Οι καταναλωτές σήμερα απαιτούν περισσότερα όταν επιλέγουν νέα PCs – στην σχεδίαση, τις επιδόσεις και την υποστήριξη – και η Dell προσφέρει σημαντική καινοτομία στα αντίστοιχα προϊόντα και τις υπηρεσίες» ανέφερε ο Patrick Moorhead, president και principal analyst, Moor Insights & Strategy. «Με την παρουσίαση του Premium Support Plus, η Dell προάγει το επίπεδο αναφορικά με τι θα πρέπει να περιμένουν οι καταναλωτές από ένα πρόγραμμα υποστήριξης και δείχνει την ηγετική της θέση σχετικά με την τεχνική υποστήριξη PC. Μια πιο αυτοματοποιημένη, προληπτική και άμεση εμπειρία υποστήριξης σημαίνει ότι οι καταναλωτές είναι ελεύθεροι να εστιάσουν στην απόλαυση της τεχνολογίας που διαθέτουν.»

Οι καταναλωτές μπορούν να προσαρμόσουν την εμπειρία αυτή στον δικό τους τρόπο ζωής επιλέγοντας μια πλήρη αυτοματοποιημένη υπηρεσία χωρίς τηλεφωνικές κ