Στην ολοένα και πιο διευρυμένη αγοραστική περίοδο, οι προσδοκίες και οι απαιτήσεις των καταναλωτών έχουν αλλάξει. Ανεξαρτήτως του μεγέθους της εταιρείας σας, οι πελάτες σας αναμένουν πως η αγοραστική εμπειρία τους θα είναι εξίσου απρόσκοπτη με εκείνη που προσφέρουν οι πιο δημοφιλείς ιστοσελίδες.

Οπότε, πως μπορεί η δική σας μικρή επιχείρηση να μοιάζει με τους μεγάλους ισχυρούς παίκτες κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής σεζόν; Για να δείχνεις μεγάλος, πρέπει να πράττεις και ως μεγάλος. Ευτυχώς, υπάρχουν πολλά πράγματα που είναι σε θέση να κάνει η επιχείρησή σου προκειμένου να σταθεί απέναντι στα μεγαθήρια της αγοράς, τη νέα αυτή εποχή του έτους.

Look big’: Μερικά βασικά σημεία για να κερδίσετε τις εντυπώσεις

1. Η Διαδικτυακή Παρουσία σας – Εάν κάνετε πωλήσεις στο διαδίκτυο, η ecommerce πλατφόρμα σας χρειάζεται να δείχνει εξίσου καλή με εκείνη του μεγαλύτερου online καταστήματος. Ή τουλάχιστον, η ιστοσελίδα σας οφείλει να μη μοιάζει σαν να λανσαρίστηκε μόλις χθες. Στην εποχή μας, μπορείτε πλέον να κατασκευάσετε εύκολα μια μοντέρνα, επαγγελματική ιστοσελίδα και μια ecommerce πλατφόρμα, η οποία ενσωματώνει ταχύτητα, καλό σχεδιασμό και mobile optimization (βελτιστοποίηση για κινητές συσκευές) – και όλα αυτά πολύ φθηνότερα από όσο κόστιζαν συνολικά πριν από λίγα χρόνια. Οι εκπτώσεις αποτελούν την ιδανική χρονική περίοδο για να ανανεώσετε το UX σας – τον σχεδιασμό εμπειρίας του χρήστηκαι για να προσθέσετε στην διεπαφή ένα ανάλαφρο και πολύχρωμο ύφος – οι πελάτες σας θα το λατρέψουν!

Fast fact: Η δημιουργία ενός αποτελεσματικού eshop μπορεί να είναι ιδιαίτερα απαιτητική, ειδικά στο ξεκίνημα του ταξιδιού σας. Μη διστάσετε να ζητήσετε βοήθεια και να απευθυνθείτε σε έμπειρες εταιρείες ή ακόμα και ειδικούς freelancers – που μπορείτε να βρείτε εύκολα online σε σχετικές πλατφόρμες.

2. Επενδύστε στο brandingΕάν ρίξετε μια ματιά σε οποιαδήποτε μεγάλη εταιρεία, το γενικό ‘look and feel’ των online και offline χαρακτηριστικών τους είναι συνεπές και σε αρμονία με την εταιρική ταυτότητα. Αυτό ακριβώς κάνουν οι μεγάλες εταιρείες. Και αυτό οφείλουν να κάνουν και οι μικρές επιχειρήσεις που επιθυμούν να ανταγωνιστούν τα μεγαθήρια. Εάν δεν έχετε λογότυπο, σχεδιάστε το και αποκτήστε το αμέσως. Προσλάβετε έναν σύμβουλο marketing ή έναν αυτοαπασχολούμενο γραφίστα/designer ή κάνετε μια συμφωνία με εταιρείες που μπορούν να σας παρέχουν μια ολοκληρωμένη ‘onestop’ λύση αναφορικά με το branding.

Fast fact: Το cool branding δεν απαιτεί απαραίτητα μια ντουζίνα από ειδικούς. Πολλές δημιουργικές και οικονομικές εναλλακτικές είναι διαθέσιμες online στην αγορά από μικρές εταιρείες ή freelancers.

3. Επιλέξτε μια πλήρως επεκτάσιμη πλατφόρμα με έναν έμπιστο συνεργάτη πληρωμών – Χρειάζεται να συμπεριλάβετε μια ασφαλή και αξιόπιστη επιλογή πληρωμής και επεξεργασίας, προκειμένου να επιταχύνετε την εμπειρία του πελάτη και να ολοκληρώνετε με ταχύτητα τις συναλλαγές σας. Η αξιοπιστία, η ευελιξία και η επεκτασιμότητ