Η εταιρεία Λακιώτης Α.Ε., μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες του κλάδου ειδών υγιεινής, πλακιδίων, επίπλων και θέρμανσης, συνεργάζεται με την Step One, για την υποστήριξη της λειτουργίας του δικτύου των franchisees καταστημάτων της, με την χρήση του Microsoft Dynamics NAV on Cloud, πλήρως ολοκληρωμένο με το κεντρικό SAP ERPσύστημα της Λακιώτης Α.Ε..

Η υλοποίηση είχε στόχο την ολοκληρωμένη και ενιαία κάλυψη των franchisee της Λακιώτης Α.Ε. εξασφαλίζοντας on-line συγχρονισμό με το κεντρικό SAP ERP (αποθέματα, αρχείο ειδών, τιμοκατάλογοι), ενώ ταυτόχρονα αυτοματοποιήθηκαν οι διαδικασίες αναπλήρωσης, παραγγελιοληψίας, παραδόσεων από τις κεντρικές αποθήκες προς τα καταστήματα τωνfranchisees.

Ο σχεδιασμός της λύσης Microsoft Dynamics NAV με εγκατάσταση στο cloud επιλέχθηκε ως η καταλληλότερη λύση, εύκολη και γρήγορη στην υλοποίηση, ενώ οι χρήστες με ελάχιστη εκπαίδευση διαχειρίζονται όλες τις διαδικασίες και πληροφορίες που προσφέρει το σύστημα. Επιπλέον, η ευκολία αμφίδρομης διασύνδεσης με τρίτα συστήματα, που στα κεντρικά της εταιρείας είναι το SAP ERP, προσφέρει άμεση ενημέρωση από άκρου σε άκρο σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα (Λακιώτης και franchisees).

Η ενοποίηση των συστημάτων από την Step One ολοκληρώθηκε με πλήρη επιτυχία. Η Step One διαθέτει πολύχρονη εμπειρία στην υλοποίηση των SAP ERP και Microsoft Dynamics NAV. Το αποτέλεσμα είναι η μείωση των λαθών και του κόστους επικοινωνίας, ενώ η αναβάθμιση των franchisee της Λακιώτης με ένα πλήρες ERP, αποδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο το πνεύμα αμοιβαίας συνεργασίας, με κοινό στόχο την εξυπηρέτηση του τελικού καταναλωτή.

Τα οφέλη από την υλοποίηση του έργου καταγράφει με τον καλύτερο τρόπο ο κος Αντώνης Λακιώτης, Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. και Γενικός Διευθυντής της Λακιώτης Α.Ε.: «Η ενοποίηση των συστημάτων μας με τους franchises ήταν ένας από τους κύριους στόχους που είχαμε θέσει για την προηγούμενη χρονιά. Η μακρόχρονη συνεργασία μας με την Step Oneαποδεικνύεται για μία ακόμα φορά επιτυχημένη. Χωρίς να απαιτηθούν ουσιαστικές αλλαγές στο μοντέλο συνεργασίας μας με τους franchises, κάναμε την καθημερινότητά μας ηλεκτρονική, απλή και διάφανη και από τα δύο μέρη. Οι στόχοι του έργου επιτεύχθηκαν και ήδη ξεκινήσαμε τον σχεδιασμό των στόχων του νέου έτους, που θα μας φέρουν ακόμα υψηλότερα στην τεχνολογία και θα μας διαφοροποιήσουν από τον ανταγωνισμό.».